اجرای افزون بر 150 برنامه ویژه دهه فجر در بروجن

فرمانده ناحیه بسیج بروجن از اجرای افزون بر 150 برنامه ویژه دهه فجر در رده های مقاومت این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۴۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل عظیمی در گفت و گو با خبرنگار ما، برنامه های شهرستان بروجن به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را  تشریح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت:  علی رغم همه تلاش های دشمنان این نظام مقدس، امسال مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) افزود: در این چهل سال، این پرچم برافراشته، چشم ها و دل ها را در مجموعه عظیمی از ملت های منطقه به خود جلب کرده است.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه مبارک فجر، بیش از 150 برنامه شاخص در سطح شهرستان بروجن از سوی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج  اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بروجن اظهار کرد:  فضا سازی مناسب با دهه مبارک فجر  و  ایام فاطمیه،  برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران،  اعزام اکیپ پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوهای جهادی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا در قالب آبروی محله، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، افتتاح طرح و پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی از مهم ترین عناوین برنامه های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان است.

ارسال نظرات