خبرهای داغ:
اولین سالگرد خاکسپاری شهید امرالله احمدی با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و پرسنل سپاه، مسئولین شهرستان ، مادر شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی ، روحانیون ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، بسیجیان و مردم شهید پرور و ولایی در گلزار شهدای دهستان ابوالعباس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۵۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

جانشین فرماندهی سپاه باغملک در این مراسم در جمع مردم شهید پرور و ولایی ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ، شهدای جنگ تحمیلی ، شهدای مدافع حرم ، شهدای امنیت و شهدای حادثه ترور و بخصوص شهید امرالله احمدی افزود: از مجریان و عوامل برپایی که برای اجرای مراسم یکمین سالگرد این شهید بزرگوار تلاش کردند ، از پدر شهید امرالله احمدی ، جناب سرهنگ بهمنی رزمنده ۸ سال دفاع مقدس و جانباز مدافع حرم و بسیجیان که تلاش کردند این مراسم به بهترین نحو برگزار شود کمال تقدیر و تشکر را داریم.

سروان پاسدار صادق راسته زاده ادامه داد: فردا ۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر میباشد که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به شما مردم متدین و شهید پرور تبریک عرض میکنیم و شعار امسال افتخار به گذشته و امید به آینده میباشد که افتخار به گذشته یعنی افتخار به مجاهدت ها ، از خودگذشتگی ها ، ایثار و جان فشانی جوانانی همچون شهید امرالله احمدی ها که برای پیروزی انقلاب و تثبیت نظام قدم برداشتند و بعد از ۳۵ سال که سه شهید گمنام به دهستان ابوالعباس آورده شد ، پیکر مطهر شهید امرالله احمدی نیز پس از ۳۵ سال مفقودی به زادگاه خود برگشت و با تشییع با شکوهی همچون روزهای انقلاب توسط مردم ولایت مدار انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و مردم ما پیرو راه شهدا هستند بیان کرد: این پیروی یعنی ناامید کردن دشمنان و امید به آینده و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند تا ۲۵ سال آینده دشمنی برای کشور ما وجود ندارد و شکست خواهند خورد و این یعنی اینکه راه شهدا ادامه دارد.

جانشین فرماندهی بسیج سپاه یادآور شد: در این برهه از زمان که دشمنان ما و استکبار جهانی تلاش کردند تا ما ۴۰ سالگی انقلاب را نبینیم ، ما وظیفه داریم که دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم تا مردم بدانند که ما قبل از انقلاب کجا بودیم و اکنون کجا هستیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد*: انقلاب اسلامی ۴۰ سال با مکتب فکری امام خمینی(ره) ، نصرت الهی ، ولایت مداری ، مردم سالاری دینی ، استقلال ، آزادی ، اعتماد به نفس ، خودباوری و پیشرفت علمی بوده است که این پیشرفت علمی در قبل از انقلاب طوری بوده است که دانشجویان ما ۲۸۰ هزار نفر بودند و برای ادامه تحصیل باید به خارج از کشور میرفتند ، اما ما امروز بیش از ۴ میلیون دانشجو داریم و در کشور خودمان ادامه تحصیل میدهند و در عرصه تکنولوژی و المپیاد ها و....مقام سوم را در سطح جهان داریم.

سروان راسته زاده در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ۴۰ سالگی انقلاب دوران نشاط است و در ۴۰ سالگی با حفظ قدرت و برافراشتگی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ، پیروزی همچنان ادامه دارد.

در ادامه مادر شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی که از میهمانان ویژه این مراسم بودند به ایراد سخن پرداختند و از خاطرات زیبای فرزند شهید خود گفتند ، بطوریکه این مادر شهید خود نیز در آن دوران همراه با مردان انقلابی در خط مقدم همکاری داشتند.

در حاشیه این مراسم مردم دهستان ابوالعباس ضمن گلایه از عدم توجه به مکان مقدس شهدای گمنام ، از فرماندار شهرستان و بخشدار مرکزی خواستار توجه و رسیدگی به جاده شهدای گمنام و احداث ساختمان نمادین این شهدا شدند که امیدواریم این مهم مورد توجه قرار گیرد و در اولویت کاری مسئولین مربوطه باشد.
شهید امرالله احمدی بعد از ۳۵ سال به زادگاه خود برگشتند و در گلزاری شهدای دهستان منگشت در سال ۱۳۹۶ به خاک سپرده شدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها