خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون برگزار شد:

برنامه آموزشی،آگاه سازی و آموزش خانواده جهت اشتغال زایی بمناسبت ایام دهه مبارک فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،به همت حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون برنامه آموزش و آگاهی جهت آموزش به خانواده برای اشتغال زایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی ره بخش صیدون و دفتر امام جمعه این بخش به مناسبت ایام دهه فجر در روستای کستی از توابع این بخش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۷۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

مهندس حسین ابراهیمی رئیس کمیته امداد بخش در ابتدای این برنامه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:هدف از این برنامه در وهله اول برگزاری مراسم عزاداری برای دخت نبی اکرم ص است و هدف دوم از این برنامه آگاه سازی در مورد نحوه خدمات و کمک کمیته امداد امام خمینی ره جهت اشتغال زایی و خودکفایی می باشد‌.
وی در ادامه افزود:کمیته امداد امام خمینی ره در طول این چهل سال خدمات گسترده ای را به مردم ارائه کرده است که تمامی این خدمات به برکت نظام و انقلاب اسلامی بوده است و در حال حاضر هم کمیته امداد به سمت اشتغالزایی روی آورده است تا از این طریق بتوان با تولید و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی بتوان برای جامعه سودمند بوده و هم بتوانیم درآمد خانوار ها را افزایش دهیم.
در ادامه این برنامه امام جمعه بخش صیدون ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:دشمنان از سالهای قبل گفته اند که جمهوری اسلامی جشن چهل سالگی انقلابش را به چشم نخواهد دید،چون خیلی از انقلاب هایی که در جهان رخ داده بود شکست خورده بودند و فکر می کردند انقلاب ایران نیز شکست می خورد اما در محاسبات خودشان اشتباه کرده بودند چرا که انقلاب ایران منشا دینی داشت و انقلاب های دیگه دینی نبودند.
وی در ادامه افزود:انقلاب اسلامی با پرچمداری فرزند حضرت فاطمه(س) یعنی امام خمینی ره به پیروزی رسید و تمام دنیا در مقابل این انقلاب ایستادند و از تمام گزینه ها برای شکست آن استفاده کردند اما موفق نشدند.

 

حاج آقای بهمنی خاطرنشان کرد:۸ سال صدام را به انواع سلاحهای پیشرفته تجهیز و مسلح کردند،ناوهای آمریکایی در خلیج فارس مستقیم بر علیه ایران وارد جنگ شدند،ترورهای بی سابقه علیه مقامات و مردم ایران انجام دادند،شدیدترین تحریم ها را اعمال کردند،انواع و اقسام فتنه ها را طراحی و اجرا کردند تا این انقلاب شکست بخورد و چهل سالگی اش را جشن نگیرید اما به لطف خداوند و هوشیاری مردم در آستانه جشن گرفتن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم.
وی در ادامه از ریش سفیدان خواست تا دستاورد های انقلاب را برای جوانان تشریح کنند چرا که جوانان دوران طاغوت را ندیده اند و نمی دانند چه فقر و فلاکتی در آن دوران حاکم بود و با چه سختی هایی دسته و پنج نرم می کردند و از کوچکترین خدمات رفاهی محروم بودند.
امام جمعه بخش صیدون در پایان با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی ره گفت:کمیته امداد امام خمینی ره منشا خدمات بزرگی بوده است و در زمینه محرومیت زدایی نقش اساسی را ایفا می کند که جا دارد از مسولان کمیته امداد امام خمینی ره تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها