خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: در چهل سالگی انقلاب ۴۰ روز در ۴۰۰ نقطه کاشان جشن و برنامه های متوع فرهنگی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۹۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کاشان ؛ سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : دشمن پول زیادی  هزینه و در  همسایگی ما قرارگاهی راه اندازی کرد تا انقلاب به چهل سالگی نرسد و ما به کوری چشمش امسال ویژه جشن های 40 سالگی انقلاب را از 26 دی تا هفت اسفند برگزار می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: برنامه های مختلفی در بیش از 400 نقطه کاشان به اجرا درمی آید که در هر کدام بسیج به صورتی مشارکت دارد و از جمله می توان به سخنرانی تبیین دستاوردهای چهار دهه گذشته و اعزام گروه پزشکی برای ویزیت رایگان به 40 مسجد اشاره کرد.

 عمو مهدی تاکید کرد: همچنین سه هزار دانش آموز از 35 مدرسه در قالب اردوهای سه ساعته با حضور در گلزار شهدای دار السلام گلابچی  و شنیدن چرایی شکل گیری انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب بهره مند خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان تصریح کرد: برگزاری مسابقه های ورزشی شامل مسابقات فوتسال، شنا، تیراندازی با کلت کوهگشت خانوادگی، و 10 جشن در نقاط شهری و روستایی، 10 یادواره شهدا، دیدار و قدردانی از 2 شهید انقلاب روستایی، جشن انقلاب همزمان با 21 بهمن در همه مدرسه های شهرستان و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی را از  برنامه ها به مناسبت دهه مبارک فجر است که با کمک بسیجیان منطقه برگزار می شود. 

یادواره شهدای انقلاب، برگزاری کارگاه خوشنویسی با عنوان مشق فجر، و سه شب عزاداری  در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) همچنین برگزاری جشن انقلاب در تمامی مدارس  و جنگهای شبانه را از  دیگر برنامه ها عنوان  و  فجر امسال را به یاد ماندنی تر دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها