سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل: از ۲۲ اثر منتخب در اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر اردبیل تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۴۹۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

۲۲ اثر منتخب در جشنواره ابوذر تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی صبح امروز در نشست خبری چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل که در بسیج رسانه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: آثار برتر جشنواره در بخش‌های عکس، خبر، تیتر، یادداشت،گزارش خبری و تلویزیونی، موشن گرافیک هستند که ۲۸ بهمن ماه در اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر از منتخبین تجلیل بعمل خواهد آمد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به اینکه صاحبان اصلی جشنواره رسانه‌ای ابوذر اصحاب و جامعه رسانه استان است، افزود: ۱۸۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که پس ۳ مرحله داوری و جلسات فشرده بحث و بررسی ۲۲ اثر انتخاب شدند که بحمدالله یکی از این ۲۲ اثر توانست در مرحله کشوری نیز در بخش خبر حائز رتبه دوم شود.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی از لحاظ ادبی، ساختار رسانه‌ای، نگاه رسانه‌ای و میزان فاخر بودن اثر مورد داوری قرار گرفتند که تمام تلاش داوران رعایت عدالت در این داوری‌ها بوده است.

لطفی ادامه داد: این جشنواره با مشارکت و حمایت ادارات و نهادهای استان از جمله اداره کل ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صدا و سیمای استان، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، حوزه هنری، شهرداری اردبیل، دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بسیج رسانه انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در اولین دوره برگزاری جشنواره ۳۶۱ اثر نوشتاری و ۳۸۴ اثر هنری به جشنواره ارسال شده بود گفت سال ۹۵ و ۹۶ با افزایش رشد کمی و کیفی در جشنواره مواجه بودیم و امسال نیز از لحاظ کیفی و کمی خیز بلندتری برداشته شده است اما لازم است در بخش تولید پیام‌رسان‌های اجتماعی و بخش هنری جشنواره با تلاش رسانه‌ها و مسئولین فعالیت بیشتری صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای چند اصل می‌باشد که توانست در برابر رژیم ظالم پیروز شود و تا حالا نیز پابرجا و استوار ایستاده است، مهم‌ترین اصل انقلاب مردمی بودن، اسلامی بودن و عدم وابستگی به شرق و غرب می‌باشد که ستون محکمی همچون رهبری از جنس انبیا و اولیا را دارد.

سرهنگ لطفی به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی توطئه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی غرب همچنان با قدرت ادامه دارد و در حال حاضر یکی از وظایف خطیر اصحاب رسانه، تبیین اهداف انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در جامعه است تا انقلاب اسلامی را به هدف نهایی خود برساند.

ارسال نظرات