همزمان بادهه مبارک فجر:

پنجمین یادواره شهدای روحانی شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس، با اشاره به نقش روحانیون در دوران دفاع مقدس گفت: پنجمین یادواره 17 شهید روحانی در بندرعباس با هدف بازگویی و تبیین رسالت روحانیون در دوران جنگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۰۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج هرمزگان , امید درویشی،  اظهارکرد: بسیاری از روحانیون در دوران دفاع مقدس نقش فرمانده، تیربارچی، آرپی‌چی زن را در میدان جنگ هشت ساله داشتند؛ خیلی‌ها فکر می‌کنند در دوران جنگ کار طلبه‌ها فقط تبلیغ بوده درحالی که این مطلب درست نیست.

وی، افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدای روحانی، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست، شاید امثال من در آن زمان برای دفاع از انقلاب اسلامی نبوده‌اند و امروز تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم گرامی داشتن یاد آن شهداء عزیز است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس، تاکید کرد: مسئله دیگر که بایستی بدان بیشتر توجه نمود نقش‌آفرینی همه جانبه روحانیون در دوران دفاع مقدس و اکنون درجبهه‌های مقاومت می‌باشد؛ شاهد و گواه این ادعا روحانیون شهید، جانباز و رزمنده ای هستند که هم در این دوران و هم در دوران دفاع مقدس داشتیم.

 دوریشی، افزود: نسل امروز روحانیت باید بداند اگر روزی بزرگان انقلاب در دفاع مقدس به هیچ عنوان کم نگذاشتند از آنان نیز انتظار می‌رود همچون روحانیون حاضر در گردان‌های جبهه مقاومت، شجاع، پیرو خط رهبری، انقلاب و حرم اهل بیت (ع) آماده باشیم.

 وی، گفت: طی دوسه سال اخیر شاهد شهادت شهدای عزیزی بودیم که پیکر پاک آنان به میهن اسلامی برگشت داده شد پس از تحرکات دشمنان اسلام در قالب تیم‌های تروریستی داعش در دفاع از حرم بسیارند روحانیونی که درحال حاضر عنوان شهید را با افتخار برسینه زدند.

درویشی، در پایان افزود: پنجمین یادواره شهدای روحانی در21بهمن همزمان با شب 22بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء دربندرعباس برگزار می‌شود که  از همه مردم، بسیجیان و دلدادگان انقلاب دعوت می‌شود در این برنامه معنوی حضور به هم رسانند.

گفتنی است، شهرستان بندرعباس دارای17 شهید روحانی است .

 

ارسال نظرات