فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رحیمی گفت: هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در سطح جامعه و خانواده ها است.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۱۸
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،به مناسبت دوازدهم بهمن ماه و شروع ایام الله دهه فجر؛به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای جانشینی و همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید دادالله رحیمی و پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید ابراهیم رحیمی پشته علی آباد و با حضور هفتصد نفر از مردم روستای جانشینی و محلات همجوار وبا حضور فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید ابراهیم رحیمی پشته علی آباد ؛برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رحیمی افزود: همواره در کلام رهبر معظم انقلاب در باب ورزش، شاهد تاکید ایشان بر توسعه ورزش همگانی و لزوم توجه و اهمیت به این مقوله ی بسیار مهم بوده ایم و در راستای همین منویات و سیاست های کلی، قصد داریم تا هر چه بیشتر در جهت رشد و تقویت این حوزه در سطح پایگاه های مقاومت بسیج گام برداریم.

احسان صالحی دمشهری هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در سطح جامعه و خانواده ها عنوان کرد و گفت: تا پایان دهه مبارک فجر بیش از ۶۰ برنامه در سطح پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهید رحیمی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: همایش دوچرخه سواری و پیاده روی خانوادگی از ورودی روستای جانشینی تا گلزار شهداء روستا و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و با برگزاری مسابقه دارت و طناب کشی بین شرکت کنندگان برگزار گردید.

در پایان این همایش به برندگان و همچنین ۲۲ جایزه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء گردید.

ارسال نظرات