با همت کانون فرهنگی زنان بلوچ استان سیستان و بلوچستان همایش درخشش بانوان در چهل سالگی انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۲۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با همت کانون فرهنگی زنان بلوچ استان سیستان و بلوچستان همایش درخشش بانوان در چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور خواهران بسیجی شیعه و سنی طرح امنیت در سالن اجتماعات کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد.

مولوی نظیر احمد سلامی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان در این همایش با اشاره به جاهلیت های قبل و بعد از اسلام اشاره کرد و گفت: قبل از اسلام زنان هیچگونه اختیار، استقلال، اراده و ارزشی نداشتند اما امروزه در انقلاب اسلامی زنان از جایگاه و ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی حضور زنان در جوامع غربی را بی ارزش دانست و افزود: جوامع غربی از زنان به عنوان یک کالا استفاده می کنند و کرامت و شرافت زن را زیر سوال برده اند.

مولوی سلامی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی زن جایگاه خود را پیدا کرده است و ما امروز با برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب باید تهدیدات دشمنان را خنثی و نقش بر آب کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی حجاب، عفاف، پاکدامنی، را برای زنان به ارمغان آورد و جامعه را به سمت و سو.ی ارزشها سوق داده است.

این مسئول حجاب و عفاف را بهترین ارزش برای زنان برشمرد و تصریح کرد: مادران در خانواده ها نقش مهم و تاثیر گذاری را بر عهده دارند و پایه دین و اساس اسلام از پاکدامنی زنان نشات می گیرد.

مولوی سلامی با تاکید بر این مطلب که فضای خانه باید فضای دینی و معنوی باشد تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده است که در مقایسه با کشورهای دیگر در حال رشد و توسعه و پیشرفت می باشد، زنان مرکز علمی در هر خانواده می باشند که اگر با علوم، معرف، رفتار و آداب و رسوم اسلامی تجهیز شوند یک نسل مومن متعهد را تربیت و تحویل جامعه خواهند داد.

ارسال نظرات