خبرهای داغ:
امام جمعه خوسف معنویت و اخلاق ،استقلال و عزت ملی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: روح انقلاب ایران آمیخته با معنویت و توسل به اهل بیت (ع) است و در زمان پهلوی معنویت و اخلاق گمشده مردم بوده که با انقلاب اسلامی ملت گمشده خود را یافتند.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان جنوبی حجت الاسلام حامد شاه بیکی امام جمعه خوسف در جمع بسیجیان شهرستان  معنویت و اخلاق ، استقلال و عزت ملی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: روح انقلاب ایران آمیخته با معنویت و توسل به اهل بیت (ع) در صحنه های مختلف بوده است و در زمان پهلوی معنویت و اخلاق گمشده مردم بوده که با انقلاب ملت گمشده خود را یافتند.

 حجت الاسلام شاه بیکی ضمن گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و یاد و نام امام راحل و شهدا اظهار داشت: عبور از اروند رود، ساخت موشک نقطه زن و پیشرفت های هسته ای حاصل نمی شد مگر با توسلاتی که با ائمه داشتند و  باید از خدا بخواهیم که به ما توفیق دهد تا قدر انقلاب و این نعمت بزرگ را بدانیم .

 امام جمعه خوسف ادامه داد: نهضت انقلاب پس از 15 سال در 12 بهمن 1357 با ورود امام خمینی (ره) به ایران نتیجه داد و پس از 10 روز در 22 بهمن به پیروزی رسید و امروز پس از 40 سال این ایام الله را جشن می گیریم و به این انقلاب دینی افتخار می کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود افزود: توجه به مشکلات و مسائل اقتصادی مردم باید در راس کارهای دولت و مسئولان قرار گیرد و خدمات ویژه ای در جهت رفع مشکلات و محرومیت ها انجام شود تا به لطف الهی از این مرحله عبور کنیم.

امام جمعه خوسف  با اشاره به راه اندازی جنگ رسانه ای دشمن افزود: غربی ها و آمریکائیها انسان های درنده ای هستند که امروز با استفاده از ابزارهای رسانه ای و فضاهای مجازی می خواهند دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را ناچیز جلوه می دهد و شکست های خود را تدبیر ، تا محاسبات ملت ایران را به هم بزنند ولی کور خوانده اند چرا که ملت ایران پای آرمان ها و نظام خود هستند.

حجت الاسلام شاه بیکی افزود:  محمد رضاشاه به گفته فردوست حتی اختیار گوش کردن هر موج رادیویی را نداشت و بایستی همان امواجی را گوش می کرد که آن ها می خواستندو به او اجازه می دادند.

وی ادامه داد: در آن زمان نیاز های کشور نه در داخل بلکه از خارج تهیه می شود و در تامین محصولات مصرفی به دیگر کشورها وابسته بودیم و حق ورود زیرساخت به ایران را به شاه نداده بودند و حتی امریکایی ها معتقد بودند که اگر موشک و یا ادوات نظامی به ایران بفروشند برای بکار گیری آن بایستی از مستشاران نظامی امریکایی استفاده کند.

حجت الاسلام شاه بیکی افزود: کشوری که شاه آن هیچ اختیاری ندارد و معاهدات 1919، رژی، رویترز، 1907 و دیگر معاهدات استعماری را پذیرفته است چگونه می خواهد به صورت مستقل تصمیم گیری نماید، بلکه علاوه بر واگذاری سرزمین کشورش، حاضر است کاپیتولاسیون را بپذیرد و تحقیر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها