مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع)با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مخالفت با مبانی امنیت کشور کمال بی عقلی است.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۵۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسنی صدر در گردهمایی بصیرتی فرماندهان، مسئولین و کارکنان ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، ناحیه مقاومت عشایری، ناحیه بسیج دانشجویی و ناحیه مقاومت شهرکرد، با گرامیداشت ایام جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت ایام فاطمیه به تشریح دستاوردهای انقلاب پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: برگزاری غرورآفرین جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و آقایی و سروری نظام جمهوری اسلامی در دنیا مرهون رهبری های داهیانه امامین انقلاب و ایثاگری و خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان انقلاب و حرم آل الله است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، در ادامه با روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ویژگی های منافقین را برشمرد و اظهار کرد: منافق هنگامی که به رویدادها و وقایع و اتفاقات نگاه می کند، به جای عبرت سرگرم می شود و به فکر بهره برداری از آنها به نفع خویش است.

وی، افزود: ویژگی های دیگر منافق این است که وقتی حرفی می زند بیهوده است و هنگام سکوت نیز به اشتباه می افتد و موقع سختی ها نیز دچار جزع و فزع می شود و زبان به شکوه و شکایت باز می کند و داد و فریاد راه می اندازد.

این کارشناس مسایل دینی خاطرنشان کرد: زود خشمگین شدن و دیر راضی شدن از دیگر ویژگی های انسان منافق است. منافق را خیر زیاد نیز راضی نمی کند و توان انجام کار نیک را دارد؛ اما نیت آن را ندارد؛ برعکس مؤمن که موقع ناتوانی در انجام کار خیر، نیت آن را دارد و برای این نیت خیر نیز از خداوند تبارک و تعالی پاداش می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: منافق همواره به دنبال شرارت است و اگر برخی از شرارت ها را نتوانست انجام دهد، ناراحت می شود و غصه می خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه به فرارسیدن چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی با افتخار در اوج اقتدار قرار داد؛ زیرا ثمرات و نتایج آن در کل دنیا قابل مشاهده است.

وی، افزود: با نگاهی به اهداف انقلاب، امکانات برای رسیدن به اهداف و آرمان های والای انقلاب و موانع عظیمی که در مسیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب وجود داشته، می توان ادعا کرد در عرصه های مختلف بالاترین پیشرفت و حرکت رو به جلو را داشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با یک هدف مشخص انقلاب را آغاز کرد و ابتدا ذهن مراجع عظام را برای انقلاب آماده ساخت و گوشه نشینی و عزلت گزیدن در کنج حوزه های علمیه را نکوهش کرد.

وی با یادآوری انواع موانع داخلی و خارجی فراروی نهضت امام و مسیر انقلاب اسلامی، گفت: هنر امام عظیم الشأن این بود که افراد منفعت طلب که به دنبال استفاده از بستر انقلاب برای اهداف خاص خود بودند را کنار زد و فرمود من به جمهوری اسلامی رأی می دهم، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: پرورش شخصیت های جهانی که امروز در دنیا الگو هستند از برکات نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

وی به مبارزه قاطعانه حضرت امام خمینی(ره) با عناصر و بسترهای فساد در سطح جامعه نیز اشاره کرد و با یادآوری خسارت های برخی از نفوذی های درون مسئولان نظام اسلامی از صدر تاکنون، گفت: فتنه های مختلف از جنگ، ترور، تهدید، تحریم، کودتا و ...، را دشمنان انقلاب اسلامی طراحی و اجرا کردند تا حرکت پیش رونده نظام را متوقف کنند، اما به برکت رهبری های داهیانه امامین انقلاب و حضور به موقع مردم در صحنه، نقشه های شوم آنان نقش بر آب شد.

این مقام مسئول، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در 6 حوزه امنیت، مردم سالاری، آزادی، عدالت، پیشرفت و استقلال را تبیین کرد و افزود: طبق نظرسنجی های انجام شده، بیشترین رأی مردمی به بحث امنیت کشور اختصاص یافته که توانسته ایم جنگ، کودتاها، فتنه ها و موانع مختلف را مقتدرانه پشت سر بگذاریم و امروز نیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، به برخی از مخالفت ها با مبانی امنیت کشور نیز اشاره کرد و گفت: مخالفت با مبانی امنیت کشور کمال بی عقلی است.

وی، یادآور شد: دشمنان تلاش می کنند اندیشه تابناک و افق روشن انقلاب را خاموش کنند؛ لذا در این جنگ حتی به یک خبرنگار خانم مسن شبکه پرس تی وی نیز رحم نمی کنند؛ البته همواره دشمنان اینگونه بوده اند و در میدان کربلا و صحنه عاشورا نیز حتی به طفل 6ماهه ابی عبدالله علیه السلام رحم نکردند، با وجود اینکه می دانستند این طفل  در کل حرکت نهضت، نقش مثبت و منفی از نظر ظاهری ندارد، چون کودک است و طبیعتاً از کودک کاری ساخته نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری به گوشه هایی از رشد کشور در عرصه های علمی، فناوری های نوین، پیشرفت های صنعتی، کشاورزی، پزشکی و ... اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب با جمعیت 25 میلیونی حدود 6میلیون بشکه نفت صادرات داشتیم؛ اما زندگی مردم فلاکت بار بود و از کمترین امکانات جاده ای،  رفاهی، دارویی، سلامت و ... ، برخوردار نبودند و پزشکان خارجی در کشور جولان می دادند، در حالی که امیدی به زنده ماندن و با عزت زندگی کردن نیز بسیار کم بود.

وی، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رشد سریع علمی، قطب گردشگری سلامت در منطقه هستیم و بیشترین توریست های سلامت از کشورهای حاشیه خلیج فارس که بیشترین منابع خدادادی را دارند به کشور ما می آیند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، با ذکر مصادیقی از مشکلات قبل از انقلاب و خدمات ارزنده و مهم بعد از انقلاب به مناطق دورافتاده و روستاهای کشور، ضرورت مقابله مسئولان با تورم و رسیدگی بهتر به وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر را مورد تأکید قرار داد و گفت: عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجه به ظرفیت های درونی کشور و اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است.

وی، در پایان با دعوت از آحاد ملت برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر، مردم را پشتوانه اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه وضعیت فعلی علی رغم موانع بیشمار مقابل مسیر حرکت پیش رونده نظام با دوران طاغوت ، می تواند بهترین روشنگری برای نسل جوان باشد.

در پایان این گردهمایی، از فعالان عرصه روشنگری و برنامه های بصیرتی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح تجلیل شد.

ارسال نظرات