مهدی دهقان گفت: ماباید دهه فجر امسال را که چهل سالگی انقلاب اسلامی است را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم ودستاورد‌های انقلاب را برای مردم تبیین کنیم و در فضا سازی و آذین بندی کوچه‌ها و محله‌ها و سطح شهر کوشا باشیم.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۷۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله درجلسه تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجربرلزوم دفاع ازآرمان‌های انقلاب اسلامی وحضور فعال دربرنامه‌های ایام الله دهه فجر که با ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء متقارن شده است تاکید کرد.
وی گفت: ماباید دهه فجرامسال را که چهل سالگی انقلاب اسلامی است راهرچه باشکوه تربرگزارکنیم ودستاورد‌های انقلاب را برای مردم تبیین کننیم و در فضا سازی وآذین بندی کوچه‌ها و محله‌ها در سطح شهر کوشا باشیم.
دهقان در ادامه افزود:ما باید ایام فاطمیه شهادت حضرت زهرا (س) که با ایام الله دهه فجر مقارن شده است اهداف و ویژگی‌های آن بانوی بزگ اسلام را همان انقلاب فاطمی بود برای مردم بیان کنیم.
وی تاثیرگذاری غرب بر نخبگان ما را که باعث شده است هنوز برخی از مسئولین به برجام اعتماد داشته باشند را متذکر شد و افزود:هنوز برخی مسئولین برجام را قردادی می‌دانند که سایه جنگ را ازسرکشور برداشته است و باورشان نمی‌شود که سایه جنگ را مدافعان حرم وقدرت صنایع دفاعی و موشکی ما برداشته است.
وی در پایان اعلام کرد که بیش از ۶۰ برنامه مختلف در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد ازجمله:برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب، برگزاری مجالس عزاداری حضرت فاطمه زهرا، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، نشست بصیرتی و روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم نورافشانی، برگزاری نمایشگاه مواد غذایی و اقتصاد مقاومتی، جشن کیک ۴۰ سالگی .
انتهای پیام/ د
ارسال نظرات