بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی
اکنون ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (رحمه الله علیه) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است .
کد خبر: ۹۱۰۶۶۱۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد در این بیانیه آمده است:
 
بسمه تعالی
«دهه ی فجر، دهه ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است، و دهه ی گرامیداشت بزرگ ترین معجزه ی الهی در این روزگارهاست. (امام خامنه ای (مدظله العالی) ۱۹/۱۱/۱۳۶۹»

دهه فجر انقلاب اسلامی؛ یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است. حماسه ای که یوم الله 22 بهمن در سال 1357 را در پی داشت و در این روز الهی، حکومت طاغوت فرو ریخت.

پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر ایمان مردم، تمامی معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود؛ قیامی که جز با نصرت الهی به نتیجه رسیدن و پیروزی آن امکان پذیر نبود.

اکنون انقلاب اسلامی، شاهد تحقق وعده الهی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولت مردان مستبد، مرتجع و وابسته در حال تحقق می‌باشد.

تقارن دو رویداد مهم ایام فاطمیه و دهه فجر چهل سالگی انقلاب اسلامی را از آن جهت باید به فال نیک گرفت که درس ولایتمداری که از حضرت زهرا(سلام الله علیه) به انقلاب اسلامی انتقال یافته؛ سالهای سال است که موجبات استحکام انقلاب اسلامی شده است.

اکنون ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (رحمه الله علیه) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است و کم توجهی به این امور باعث از دست رفتن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی خواهد شد و عقاب الهی را به دنبال خواهد داشت.

نظام اسلامی با تمام توان مسیر بی بازگشت حق و قرب الهی را طی می کند و همانگونه که خداوند تعالی وعده داده، پیروزی با پیروان اوست؛ «فان حزب الله هم الغالبون».

در پایان سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می دارد که مسیر انقلاب ادامه دارد و در این مسیر جامعه فرهنگی تا آخرین نفس پشتیبان اسلام، ولایت، انقلاب و دستاوردهای آن خواهد بود.
ارسال نظرات