مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

رهایی کشورمان از چنگال قدرت های متکبر مهم ترین دستاورد انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز گفت: رهایی از چنگال جهنمی و تحقیر آمیز قدرت های مستکبر و مستبد مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است که بدون وجود حضرت امام خمینی(ره) امکان پذیر نبود و به برکت همین حرکت ملت مظلوم به آزادی و اقتدار دست یافتند.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۲۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاملی فر افزود: علیرغم اینکه مکتب تشیع ظرفیت های فراوانی داشت قرن ها بود که منزوی شده بود ولی انقلاب اسلامی روح شکسته و خسته شیعیان را التیام بخشیده و در جهان احیا کرد.

وی ادامه داد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی که همواره شاهد تحریم ها و جنگ های سخت و نرم و روانی وا قتصادی بودیم ولی به پشتوانه مردم و انقلاب اسلامی و رهبری هوشمندانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) همه تلاش های دشمن نقش بر آب شده است.

 حجت الاسلام کاملی فر اظهارداشت: دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به انقلاب و اسلام بدبین کند ولی در موقع نتیجه گیری همان مردم بر عکس خواسته دشمن عمل می کنند و پشتیبان انقلاب خود هستند.

وی اضافه کرد: کشورمان به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت ها و توسعه های چشمگیری شده است از جمله در سرعت تولید علم در بین کشورهای اسلامی رتبه اول و در جهان رتبه پانزده را به خود اختصاص داده است و در صنایع دفاع و موشکی و امنیتی جزو  کشورهای اول دنیا تبدیل شده ایم و این به برکت انقلاب اسلامی است.

در پایان این آیین حجت الاسلام رحمانی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز معرفی و از زحمات حجت السلام فیضی زاده قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار