عملیات اجرایی چهل هزار طرح عمرانی زود بازده با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان همزمان با کل کشور آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، عملیات اجرایی چهل هزار طرح عمرانی زود بازده با رویکرد آب و اشتغال در روستاها و مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان همزمان با کل کشور آغاز شد.

در این عملیات ۱۰۱۰ پروژه احداث، که شامل مسکن محرومین، مدرسه، جایگاه دام ، زمین ورزشی، آبرسانی، نیروگاه کوچک خانگی خورشیدی، کارگاه اشتغالزایی، استخر ذخیره آب و خانه عالم می باشد که باید احداث شود .

در ادامه باید از ۱۵۱ پروژه تکمیل که شامل مدرسه ،زمین چمن ،گلزار شهدا، مسجد،راه روستایی، خانه‌محروم و کارگاه تولیدی است که این پروژه ها در سطح استان به صورت ناتمام می باشد که باید تکمیل شود.

و پروژه های پایانی این عملیات اجرایی ۳۹۵ پروژه مرمت و بهسازی می باشد که شامل قنات ها، اصلاح سیستم انتقال اب به مناطق روستایی ، مساجد و راه های منتهی به روستا می باشد که به علت قدیمی بودن آن ها نیاز به بهسازی و‌مرمت دارد.

در پایان باید به‌موضوع مهمی اشاره کرد و آن این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امادگی دارد به جهت تسریع در اجرا و نهایی کردن این پروژه ها با دستگاه ها و ادارات که باید به این پروژه ها رسیدگی کنند اقدام و پروژه های کوچک عمرانی زود بازده را انجام‌ دهند.
ارسال نظرات