چهارمین طرح ویزیت و مشاوره رایگان "کلینیک انتظار" در مناطق محروم شهرستان قرچک در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به همت جهادگران حوزه علمیه معصومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۶۹۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، چهارمین طرح ویزیت و مشاوره رایگان با عنوان"کلینیک انتظار" به همت جهادگران حوزه علمیه معصومیه (س) قرچک امروز در منطقه گلشهر این شهرستان برگزار شد.
فاطمه عرفانی مسؤول گروه جهادی معصومیه در حاشیه این اردو هدف از برگزاری این اردو را کمک رسانی به همنوعان در موضوع سلامت و فرهنگ مناطق محروم عنوان کرد و گفت: این اولین دوره فعالیت این گروه در شهرک گلشهر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و سه دوره پیش از این در روستای داودآباد از توابع قرچک برگزار شده بود.
معاون فرهنگی حوزه علمیه معصومیه (س) محرومیت زدائی و فرهنگ سازی از مناطق محروم را از دیگر اهداف این برنامه برشمرد و افزود: کلیه فعالیت‌های این گروه به صورت خودجوش و داوطلبانه انجام شده است.
این طلبه جهادگر مطرح کرد: این اردوی جهادی از روز گذشته با استقرار تیم بسیج جامعه پزشکی، متخصص زنان و مشاوران دینی و تربیتی در حسینیه گلشهر آغاز شده که تاکنون به ۱۳۰ نفر از مردم این منطقه خدمت رسانی انجام شده است.
وی خبر داد: با عنایات امام عصر (عج) و زحمات سربازان گمنام آن حضرت مقرر شد تا این برنامه در مناطق محروم دیگر شهرستان به طور رایگان ادامه پیدا کند.
عرفانی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری بسیج طلاب، حوزه بسیج حضرت صدیقه (س)، بنیاد حضرت مهدی (عج) و هیئت امنای مجتمع ۱۰۰۰ واحدی شهرک گلشهر قرچک برگزار شد. /#

ارسال نظرات