ویژه برنامه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛
پایگاه اباصالح المهدی (عج) و زکیه حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۰۶۸۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
محمد جواد قاسمپور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب "ع" سمنان در گفت: وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران به‌ویژه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و امام خمینی (ره)، در ارتباط با ماموریت و نقش بسیج و بسیجی به ویژه نسل جوان و دانشجوی بسیجی، اظهار داشت: کلمه مقدس بسیج با انقلاب اسلامی گره خورده و فلسفه وجودی بسیج حفظ انقلاب اسلامی ایران است.

قاسمپور ادامه داد: آن چیزی که سپاه و بسیج وظیفه دارند انجام دهند، استمرار و حفظ انقلاب اسلامی در مسیر خود و کمک به مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف والای نظام انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب "ع" افزود: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی از شکست نظامی جمهوری اسلامی ایران ناامید شدند؛ عرصه فرهنگی را هدف قرار دادند، بنابراین وظیفه بسیجی در درجه نخست کسب آگاهی از اهمیت نبرد فرهنگی و درک موقعیت خطیر فرهنگ بسیجی و اشاعه آن در سطح جامعه است. در اندیشه امام خمینی (ره) ممنوعیت، شجاعت، ولایت، آگاهی و شناخت، دشمن شناسی و حریت از شاخص‌های فرهنگ و تفکر  بسیجی محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز در دهه پنجم اقلاب اسلامی، نقش بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست و ما می‌توانیم آثار و برکات این نهاد مقدس را در جای جای میهن اسلامی مشاهده نمائیم. همچنین
حفظ روحیه بسیجی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب ضامن تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سوی پیشرفت و توسعه همه جانبه است و مسئولان باید بکوشند که با حمایت از بسیج حضور این شجره طیبه را در جامعه زنده نگهدارند.

قاسمپور افزود: ویژه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همراه با آئین افتتاح ساختمان جدید الاحداث پایگاه‌های بسیج برادران و خواهران ابا صالح المهدی "عج" و زکیه با سخنرانی حجت الاسلام کشمیری (استاد حوزه علمیه مشهد مقدس)، روز یکشنبه ۱۴ بهمن همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد ابا صالح المهدی "عج" واقع در شهرک اتحاد، خیابان وحدت برگزار خواهد شد.

وی در پایان از عموم مردم انقلابی و بسیجیان سلحشور برای در حضور در این مراسم دعوت کرد
ارسال نظرات
پر بیننده ها