خبرهای داغ:
زنگ⁦ جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در آموزشگاه دخترانه حضرت مهدی(عج) درجزین نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۴۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، ⁩با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده زنگ جشن چهل سالگی انقلاب با حضور حجت الاسلام رحیمی زاده امام جمعه و توکلی بخشدار مرکزی، مسئولین شهر درجزین و آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر و حضور پرشور دانش آموزان دو آموزشگاه دخترانه هاجر و حضرت مهدی(عج) نواخته شد.
حجت الاسلام رحیمی زاده در جمع دانش آموزان ضمن نواخت زنگ انقلاب و بیان گوشه ای از تاریخ انقلاب افزود:نام و یاد امام راحل و همه شهدا را گرامی میداریم،شهدائی که با خون خود انقلاب را در مقابل فتنه ها و جنگ افروزیهای دشمنان داخلی و خارجی پیش بردند،چراغ ظلم ظالم همیشه نمی سوزد و خاموش شدنی است و با تمام خباثتها و شایعه ها انقلاب جشن چهل سالگی خود را برگزار میکند،همه پیامبران برای اقامه دین الهی آمده اند تا راهنمای انسانها باشند ،تا حق از مسیر خود خارج نشود و هدف امام خمینی راحل نیز همین بود.
نظام و حکومت گذشته تنها به چپاول کشور فکر میکرد و ارزشی برای مردم قائل نبودند اما امروز رهبر ما امام خامنه ای خود را خدمتگذار مردم میداند و به این خدمت افتخار میکند.
امام جمعه درجزین تصریح کرد: شما دانش آموزان با تعهد دینی و مذهبی باید تلاش کنید تا مدیران خوبی برای نظام و انقلاب باشید که این محصول تفکر دینی است،بزرگترین مشکل نظام کمبود مدیران دلسوز است.
در حاشیه مراسم زنگ چهل سالگی انقلاب غرفه همگانی نقاشی همگانی با موضوع چهل سال افتخار توسط دانش آموزان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها