بیانیه سپاه زهک در راستای محکومیت جنایت تروریستی نیکشهر:
این جنایات نه تنها مایه سستی ایمان راسخ بسیجیان و پاسداران نشده ، بلکه مایه تقویت ایمان در حقانیت این حاکمیت و به موازات نشان دادن چهره های واقعی دشمنان در بین نسل جدید خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۷۸
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در بیانیه ای اقدام کور و ناجوانمردانه جنایت تروریستی در نیکشهر را محکوم کرد، در این بیانیه آمده است: 
 
ایام دهه فجر، یادآور خدامحوری، ولایتمداری، شجاعت، ایثار، انقلابی‌گری و حماسه‌آفرینی ملت شهیدپرور و شجاع ایران اسلامی است و در این میان، قیام مردم شهید پرور سیستان در ۱۹ بهمن ماه ۱۳۳۰ در مقابل سیاست‌های پهلوی و اهداء خون پاک تعدادی از بزرگمردان سیستان حجت موجه ایست بر این آموزه‌های مکتب اسلام ناب که جلوه نمایی می کند.
 
با توجه به آستانه فرا رسیدن سالروز جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمن خبیث ملت شریف ایران که سردمدار آن‌ها آمریکای جنایت کار و صیهونیسم است با همکاری و حمایت آل سعود خائن با حقد و کینه فرارسیدن این جشن بزرگ را برنمی‌تابند و با جنایات تروریستی خود سعی به حاشیه راندن و تلخ کردن کام این ملت شریف در این ایام غرور آفرین هستند، اما دشمنان بدانند که این مردمان شریف در طول تاریخ ایستادگی خود در پای نظام و ولایت را در صحنه‌های مختلف ثبت نموده اند.

این جنایات نه تنها مایه سستی ایمان راسخ آن‌ها نشده، بلکه مایه تقویت ایمان در حقانیت این حاکمیت و به موازات نشان دادن چهره‌های واقعی دشمنان در بین نسل جدید خواهد شد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک ضمن محکومیت جنایت تروریستی گروهک جیش الظلم در شهرستان نیکشهر اعلام میداریم که به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافت‌مندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه دشمنی‌ها فائق خواهد آمد.

این ناحیه مقاومت بسیج همراه با آحاد مردم کشور عزیزمان همدردی خود را با خانواده محترم پاسدار شهید مرتضی علی احمدی اعلام نموده و از خداوند مهربان برای بازماندگان صبر جمیل و سکینه الهی و برای حادثه دیدگان این جنایت شفای عاجل را مسألت می‌نماید.
 
روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه زهک
ارسال نظرات