با اجرای آئینی و در آغازین روز های دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور دانش آموزان و مسئولان آموزش و پرورش رامسر زنگ انقلاب در دبیرستان امام خمینی این شهر نواخته شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۷۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار رامسر اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب عزت مندی و اقتدار نظام است.

محمد آزاد در مراسم نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان امام خمینی با گرامیداشت یاد و خاطره فجر آفرینان بویژه امام خمینی گفت: جای خالی امام این روزها بیشتر از همه ایام احساس میشود.

️وی افزود: در سال ۵۷ نهضتی که امام و یاران امام از سال ۴۲ شکل داده بودند و مبارزات قبل تر از سال ۴۲ شکل گرفته بود و در انقلاب مشروطیت که قبل از آن در کشور ما مجلسی وجود نداشت و مردم نمایندگانی نداشتند که در تصمیم گیری هایشان نقش داشته باشند.

️فرماندار رامسر گفت: نهضت پس از طی کردن چالش ها، امیدها و زندانی کردن امام و یارانش و خط سرخ شهادت در سال ۵۷ با ورود امام در ۱۲ بهمن و با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن تبدیل به انقلاب شد که یک زلزله سیاسی در سطح منطقه خاورمیانه ایجاد کرد.

محمد آزاد تصریح کرد: شعارهای مختلف و متعددی برای پیروزی انقلاب و نظام داشتیم و شعار آنروزهای مردم استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود چون تصمیمات کشور در تهران گرفته نمیشد و در شهر لندن و کاخ سفید و کربلین گرفته میشد.

وی افزود: پس از پیروزی، انقلاب اسلامی بعنوان یک بازیگر اصلی و مهم در سطح منطقه و نظام بین الملل است.

وی گفت: امام با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی جمهوریت نظام را تعیین کرد و اسلامیت و آرمانهای نظام توسط مردم ایجاد شد.

️نمایند عالی دولت در شهرستان رامسر افزود: ما انقلاب کردیم تا جمهوری اسلامی با استقلال و آزادی ما شکل بگیرد و دوران انقلاب دوران خاطره انگیزی برای همه کسانی که در شکل گیری آن نقش داشتند است و باید از فرصت استفاده کنیم تا خاطرات انقلاب را برای نسل امروزی بیان کنیم.

وی اظهار داشت : ابعاد فرهنگی انقلاب در سطوح مختلف شکل گرفته است و تلاشهای فردی و اجتماعی سبب شد بعنوان خدمتگزار مردم این شهر از جامعه فرهنگی باشم

وی گفت :دانش آموزان در حوزه علمی آموزشی و کتاب تلاش کنند و همراهی خانواده ها در این راه بسیار موثر است.

ریس آموزش وپرورش شهرستان رامسر محمد صادق امینی نیا در مراسم زنگ انقلاب تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: بخش مهمی از زحمات انقلاب به پای آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان است.

️وی افزود: فرهنگیان همیشه در صحنه بودند و نقش بی بدیل آنها سبب شکل گیری انقلاب شد و شاهد حضور دانش آموزان در صحنه های علمی هستیم که رتبه های برتر منطقه را داریم که یک امتیاز است.

وی تصریح کرد: مهمترین عامل شکل گیری انقلاب ابعاد فرهنگی است و در این حوزه معلمان و دانش آموزان نقش بزرگی دارند و به جهت اهمیت آن و چهره های تحصیلکرده تقویت حوزه فرهنگی در اولویت قرار دارد.

️رییس آموزش و پرورش رامسر گفت: اگر آموزش و پرورش و مدارس نباشند بسیاری از فعالیت ها قابلیت اجرایی ندارند و تحقق هر امری نیازمند آموزش است.

در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تلاش میکنیم قدر دان زحمات کسانی باشیم که برای انقلاب نقش آفرینی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها