خبرهای داغ:

دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدای هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه فجر و ارج نهادن به مقام والای شهدا با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی هندیجان با خانواده های معظم شهدا دیدار و ازآنهاتجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۸۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، پیش از ظهر شنبه به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان محلی خواهر و برادر از خانواده های معظم شهدا دیدار و به شایستگی از آنها تجلیل شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا یکی از افتخارات نظام است که بصورت شایسته از آنها دیدار و تقدیر می شود که بایستی اینگونه برنامه بیشتر از قبل انجام بگیرد.

وی افزود : خانواده های معظم شهدا با صبر و استقامت خودشان به کشور عزت داده اند و وجود والدین شهدا موجب خیر و برکت در نظام مقدس ایران اسلامی هستند.

وی بابیان رسیدگی به مشکلات خانواده های معظم شهدا گفت: رسیدگی به خواسته هاو رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا یک وظیفه است که همه ماها با پیروی از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری در کنار خانواده های محترم و بزرگوارشهدا هستیم و قدرشناس ایثار شهدا و خانواده های معظم شهدا هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار