خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان ؛ همزمان با آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب امروز زنگ انقلاب در واحد پیشگامان عترت به صدا درامد و دانش اموزان بانواختن سرود همگانی ای ایران وبرنامه های متنوع فرهنگی به استقبال دهه مبارک فجر شتافتند.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۹۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

دراین برنامه جناب سروان مجدمی درخصوص نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی ودستاوردهای انقلاب مطالبی را ایراد فرمودند.

مجدمی بیان کردند : انقلاب اسلامی ایران با سطح وسیع و ریشه های عمیق و تمام ویژگی های خود بعنوان یک پدیده اجتماعی و محصول عوامل بسیاری است.

پاسدار مجدمی در پایان افزود : برای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز علل زیادی را میتوان در نظر گرفت؛ برخی آنرا عمدتا محصول شرایط بین المللی و خارجی می دانند، بعضی دیگر شرایط و عوامل داخلی و درونی را عمده می کنند، دسته ای بر عوامل سیاسی پای می فشارند، جمعی عوامل فرهنگی را مهم می دانند، گروهی عوامل اقتصادی را پیش می کشند؛ افزایش درآمد نفت، بهم ریختگی اقتصاد ایران، وابستگی شاه به سیاست ابر قدرت ها، رواج فساد، ظلم و دیکتاتوری و... نیز عواملی هستند که در کنار عوامل فوق مطرح باشند.

مهمترین علت برای ایجاد انقلاب اراده انسان می باشد. خداوند انسان را با اراده آزاد آفریده است. در نهایت این انسان است که با اختیار خود نظام زندگیش را سامان می دهد. در این راه به لحاظ قانونمندی های طبیعت و سنت های اجتماعی، انسان نمی تواند اراده و خواسته اش را در عمل صد در صد پیاده کند.

در پایان این مراسم خانم نیک نژاد فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خواهران درمورد نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی ؛اندیشه های ارزشمند نظام اسلامی ؛وچگونگی سرنگونی رژیم طاغوت و همچنین درخصوص جنگ تحمیلی وخسارتهای ناشی از آن، جنگ نرم فرهنگی وجنگ اقتصادی مطالبی را ارائه نموده و دانش اموزان را به داشتن بصیرت وچگونگی عبورازاین مراحل سخت ونحوه اصلاح الگوی مصرف تشویق نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها