ناحیه مقاومت بسیج فنوج به مناسبت دهه فجر بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۲۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، سپاه ناحیه فنوج در پیامی، فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به آحاد مردم و مسئولین تبریک گفتند.
 
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
أَمْ یَقُولُونَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ کَذِبًا فَإِنْ یَشَأْ اللَّهُ یَخْتِمْ عَلَى قَلْبِکَ وَ یَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَ یُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ.

خداوند باطل را محو و حق را با کلمات خویش پا بر جا می‌سازد. (سوره شوری؛ آیه ۲۴)

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش، برگی را در یاد همه انسان‌ها گشودند و صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند.

۱۲ بهمن سالروز ورود مسرت بخش و تاریخی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب عظیم اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، این ایام مبارک و فرخنده را به مردم ایران اسلامی بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه فنوج تبریک و شادباش عرض می‌نماییم.

ناحیه بسیج فنوج ضمن گرامیداشت و تبریک این ایام مبارک به همه فجر آفرینان به ویژه رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و تمامی خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی، از آحاد اقشار مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان فنوج دعوت به عمل می‌آید تا یکبار دیگر با نقش آفرینی مجدد و تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن شرکت نمایند.

ازخداوند سبحان تعجیل در فرج حضرت، ولی عصر (عج)، بقای وجود رهبر معظم و عزت اسلام ومسلمین و رفع همّ و غمّ از تمامی مسلمانان، نابودی کفر و صلاح دنیا و آخرت همه برادران و خواهران ایمانی را خواستاریم.

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج
ارسال نظرات