امام جمعه ایلام، گفت: ملت ایران در سایه پیروزی انقلاب اسلامی عزت از دست رفته خود را در اثر حکومت رژیم های پادشاهی باز یافت.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۳۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار"، در مراسم ادای احترام به مقام شهدای گمنام، اظهار کرد: ایرانیان برای سالیان متمادی از یوغ و ستم شاهان قاجار و پهلوی به ستوه آمده و خشم فروخفته آنان سال ۵۷ فوران کرد.

وی، افزود: این ملت با وجود آنکه از پیشینه تاریخی بسیار باشکوهی برخوردار بود ولی در اثر فساد حاکم بر سردمداران و شاهان قاجار و پهلوی به حاشیه رانده شده و از شکوه و عظمت آنان در ابعاد بین المللی خبری نبود.

امام جمعه ایلام، تاکید کرد: اما این ملت سرافراز با تبعیت از فرامین الهی و پیشتازی روحانیت آگاه و همیشه در صحنه و با هدایتهای پیامرگونه امام راحل توانست با دست خالی رژیم پهلوی را که از سوی دنیای استکبار حمایت می شد، سرنگون و با برپایی جمهوری اسلامی برگ دیگری در صحنه بین الملل ورق بزند.

کریمی تبار، از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی را استقلال طلبی و روحیه عدالت خواهی عنوان کرد و گفت: طی ۴۰ سال گذشته ایران در حوزه های مختلف به برکت انقلاب اسلامی موفقیت های چشمگیری را در زمینه های گوناگون کسب کرده است.

وی، با اشاره به هجمه سنگین دشمنان برای مقابله با برنامه های جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: بدون شک در سایه همبستگی ملی و درایت مسئولان پشت سر رهبری نظام و همراهی ملت می توانیم این گردنه سخت را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار