عملیات اجرایی و تکمیل ۱۷۰ پروژه عمرانی زود بازده و محرومیت زدایی سپاه در شهرستان فردیس کلید خورد.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۴۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان باچهل سالگی انقلاب اسلامی ایران وبه صورت ویدئو کنفرانس وبارمز یافاطمه الزهرا عملیات اجرایی و تکمیل ۱۷۰پروژه عمرانی زود بازده و محرومیت زدایی شهرستان فردیس کلید خورد.

 ۱۷۰پروژه عمرانی زودبازده و محرومیت‌زدایی سپاه در شهرستان فردیس اجرا می‌شود

همزمان باچهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به صورت ویدیو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور و با حضور فرمانده سپاه شهرستان وامام جمعه وهمچنین مسئولان و مدیران و فرماندهان دستگاه های نظامی و انتظامی عملیات اجرایی و تکمیل ۱۷۰ پروژه عمرانی زود بازده و محرومیت زدایی سپاه فردیس کلید خورد.

در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان فردیس از آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی زودبازده در این شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ علیزاده ظهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۴۲۲ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی زودبازده در استان البرز است اظهار داشت: سهم شهرستان ما،۱۷۰ پروژه محرومیت زدایی است.

۱۷۰پروژه عمرانی زودبازده و محرومیت‌زدایی سپاه در شهرستان فردیس اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه این طرح ها در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سلامت و بهداشت، کشاورزی، و ورزشی است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها در مسائل راه، برق، انتقال و توزیع آب،اشتغال، آبخیزداری، ورزشی و .. کار می شود ، امیدواریم مسئولین ومدیران شهرستان دراین کار ما را یاری فرمایند تابتوانیم این نواقص را به سرانجام برسانیم.

در اولین طرح این عملیات، مسجد و گلزارشهدای سرحدآباد توسط گروهای جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) مرمت وبازسازی شد.

 

خبرنگار بسیجی:رستمی

ارسال نظرات