اجتماع عظیم هیئت های مذهبی در مهدیشهر

اجتماع عظیم هیئت های مذهبی در مهدیشهر برگزار شد
کد خبر: ۹۱۰۶۹۶۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجتماع عظیم هیئات‌های مذهبی با حضور معاون بین الملل قوه قضائیه دربیت الزهرای مهدیشهر برگزار شد.
در این آئین معنوی که با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان مهدیشهربرگزارشد؛ دکتر محمد لاریجانی اظهار کرد:دشمن هر سال درآستانه ۲۲ بهمن سرمایه گذاری عظیمی علیه کشور جمهوری اسلامی ایران به راه می‌اندازد وامسال نیز عصبانی وخشمگین‌تر از سال‌های گذشته دسیسه‌هایی در سر دارد که با توکل برخداوهوشیاری ملت اسلامی نقش برآب است.
وی در ادامه گفت:دشمنان نظام اسلامی منتظر بودند بعد از ۴۰ سالگی جمهوری اسلامی ایران، کشورمان ساقط شود؛ اما بعد از ۴۰ سال، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌بینید که نظام اسلامی همانند کوهی استوار ایستاده وپا برجاست واز این روست که هر ساله برعصبانیت این کوردلان افزوده می‌شود.
لاریجانی با اشاره به اینکه قضیه برجام در دل دشمنان ما امید ایجاد کرده وبرجام باعث شده تا فتنه‌های اقتصادی در کشور ایجاد شود وامید در دل دشمنان ما انداخته شود؛ مبنی بر اینکه ما مستاصل شده ایم، اما این ملت هوشیار هیچ گاه مستاصل نشده است.
وی با تاکید بر اینکه آمار در سه ماه گذشته نشان داده است که دشمن با دسیسه به ازای هر فرد ایرانی ۳/۴ پیام‌هایی شبهه علیه انقلاب اسلامی ایران ارسال کرده، لذا باید امروز بیشتر مراقب اقدامات دشمنان نظام باشیم چرا که در زمانی حساس به سر می‌بریم که دشمن از هر توطئه‌ای علیه ایران دریغ نمی‌کند.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه خاطر نشان کرد:دشمنان درطول این چهل سال بعد از انقلاب اسلامی هر توطئه ودشمنی که توانستند علیه کشور ما به راه انداختند دشمنان همواره منتظر سقوط جمهوری اسلامی ایران هستند، نه منتظر ظهور قدرتی که از خلیج فارس تا دریای مدیترانه نفوذ داشته باشد بنابر این بسیار احساس خطر می‌کند وخشمگین در پی فعالیت وسیعی هستند وبا امکانات دامنه دار علیه نظام اسلامی بیشتر از گذشته فعالیت دارند.
وی تصریح کرد:امروز دشمنان مشکلات اقتصادی را برای اهداف شوم خود دستاویز قرار داده اند وچون مشکل اقتصادی در کشور رخنه پیدا کرده می‌خواهند با توطئه شوم خود در فضای مجازی واینترنت به تناسب اطلاعات افراد راتحت تاثیر قرار داده ودر این فضای نابسامانی کار ملت ما خنثی کردن حرکات دشمنان می‌باشد.
لاریجانی با اشاره به اینکه بصیرت سرمایه عظیمی است که ما را در مقابل بحران نگهدارنده است واصلاح کننده مسیر است، اما بسیاری از مشکلات کشورمان امروز ناشی از این است که ما دشمن را به درستی نمی‌شناسیم چرا که دشمن خود را درلباس‌های دیگر نمایان می‌کند وبا انحراف در دین نفاق به وجود می‌آورد.
معاون بین الملل قوه قضائیه گفت:دشمن می‌خواهد ما قدرت وعزت نظامیمان را به عنوان یک قهرمان منطقه وجهانی نبینیم بنابر این بصیرت حکم می‌کند ما تصویر درست از خود داشته باشیم وبا سلاح بصیرت مسلح شده وشرایط اقتصادی کشور را به درستی بفهمیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار