خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال آینده ایجاد 100 هزار شغل توسط بسیج به وسیله نصب و راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در منازل در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۲۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیچ  از قم، احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در مراسم آغاز همزمان عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح عمرانی زودبازده در سراسر کشور که با حضور استاندار قم فرمانده سپاه علی بین ابیطالب و جمعی از مدیران استانی در سپاه قم برگزار شد، اظهار کرد: سپاه همواره و در همه شرایط در کنار مردم و دولت‌ها بوده تا بتواند خدماتی به مردم ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها برای خدمت رسانی به مردم باید از ظرفیت بسیج استفاده کنند، گفت: در بودجه سال آینده ایجاد ۱۰۰ هزار شغل توسط بسیج به وسیله نصب و راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در منازل در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از ثمرات تحقق این مهم ایجاد انرژی پاک است، افزود: از سوی دیگر با این شیوه ۱۰۰ هزار خانوار ماهانه یک میلیون تومان درآمد خواهند داشت.

وی بااشاره به اختصاص بودجه برای جمع آوری معتادان متجاهر گفت: در خصوص این بخش و دیگر آسیب‌های اجتماعی وظایفی به بسیج محول شده است.

امیرآبادی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در استان استفاده شود، تصریح کرد: مجمع نمایندگان در این زمینه آماده است که همکاری‌های لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت بسیج در عرصه نظارت بر توزیع کالا‌ها در استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تلاش دارند، ولی وضعیت مناسب نیست و باید از توان بسیج برای کمک به این بازرسان بهره گرفت.
ارسال نظرات