مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: مردمی بودن از ارکان اصلی نظام و عامل ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۶۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی در جمع فعالان فرهنگی موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود تصریح کرد: سه محور ایمان به خدا، مردمی بودن و برخورداری از مرجع دینی پایه‌های استوار انقلاب را تشکیل می‌دهند که با توسل به این عوامل مهم حیات انقلاب امکان‌پذیر شده است.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین افزود: انقلاب بزرگ اسلامی ایران با تکیه بر ولایت فقیه و مردم بابصیرت با هوشیاری تمام در عرصه‌های مختلف مقابل دشمنان صف‌آرایی کرده و در مقابل خواسته‌های آنان سر تعظیم فرو نخواهد آورد.
ابراهیمی، توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی را عامل مهم دیگر در بقای نظام دانست و یادآور شد: با توجه به صیانت از خون شهدا و جان فشانی ایثارگرانی که زمینه پیروزی انقلاب در مقابل رژیم طاغوت و دوران دفاع مقدس را فراهم کردند در دستیابی به توسعه و پیشرفت فرهنگی و اجتماعی موفق‌تر از همیشه ظاهر خواهیم شد.
ابراهیمی، بر ضرورت افزایش آگاهی جوانان برای مقابله با هجمه‌های روانی دشمنان تاکید کرد و یادآور شد: دشمنان با ایجاد هجمه‌های وسیع فرهنگی درصدد از بین بردن شیرینی جشن‌های چهلمین سال از پیروزی انقلاب هستند و در این راستا نیازمند هوشیاری بیشتر مسئولان آموزشی و فرهنگی و مصون ساختن جوانان از هجمه‌های موجود هستیم.
ابراهیمی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، گفت: ایستادگی ملت ایران اسلامی بر همه آشکار است و دشمنان شکست می‌خورند.
ابراهیمی با تأکید بر اینکه دشمن سعی کرده باور‌های عمومی ملت را تضعیف کند، گفت: ما در چهل‌سالگی انقلاب با تقویت باور‌های مردم پا به عرصه گذاشته‌ایم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم.
وی با تأکید بر اینکه باید به سخنان رهبری توجه ویژه داشته باشیم، گفت: همه باید برای تقویت شرایط اقتصادی کشور تلاش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها