روابط عمومي حوزه بسيج حضرت سيدالشهدا(ع) منطقه 22، موفق به كسب رتبه دوم روابط عمومي هاي مناطق 22گانه شهرداري تهران و رتبه سوم سازمان بسیج شهرداری تهران شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۷۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومي بسيج منطقه ، باقري مسئول عقیدتی و نظارت حوزه با اعلام اين خبرگفت: طي جلسه روابط عمومی های حوزه هاي بسيج شهرداري تهران كه در سازمان بسيج برگزار شد، حوزه هاي برتر در ارزيابي عملكرد 9 ماهه سال 97 معرفي شدند. بر اساس ارزيابي هاي صورت گرفته روابط عمومي حوزه مقاومت بسيج منطقه 22، با كسب رتبه سوم به عنوان حوزه برتر سازمان بسيج شهرداري تهران معرفي شد.

وي ضمن تشكر از همكاري و فعاليت همه جانبه تمامي مسئول روابط عمومی معاونت هاي مربوطه در حوزه بسيج منطقه 22، از تلاش ها و مساعدت هاي همكاران بسيجي خود قدرداني و بر تداوم فعاليت ها و تلاش هاي اين حوزه با همان روحيه بسيجي تاكيد و ابراز اميدواري كرد تا حوزه بسيج اين منطقه با خدمت رساني بيشتر بتواند همچنان در بين حوزه ها سرآمد باشد.

باقري اظهار كرد: كليه برنامه ها و فعاليت هاي بسيج منطقه22، در راستاي دستورالعمل هاي ابلاغي سازمان بسيج شهرداري تهران انجام مي شود و تلاش خواهد شد تا در بحث نيروي انساني، آموزش، فرهنگي، روابط عمومي و ... اين حوزه عملكرد بسيار خوبي داشته و اميد است تا در ادامه راه نيز بتواند عملكرد خوبي داشته باشد.

باقري موفقيت بدست آمده در حوزه روابط عمومي بسيج را ستودني دانست و اين موفقيت را مرهون تلاش و همدلي خواهران و بسيجيان منطقه عنوان كرد و گفت: بحمدالله مشاهده هماهنگي بين مسئولين منطقه در اجراي برنامه هاي فرهنگي، مذهبي و مناسبتي موجبات رضايتمندي  و مشاركت حداكثري همكاران در مجموعه شهرداري منطقه 22 را به همراه داشته و تلاش خواهد شد تا كمافي السابق با هم انديشي و وحدت رويه در اجراي فعاليت هاي بسيج و هم افزايي بيشتر واحدها در استفاده از پتانسيل ها و ظرفيت هاي موجود بسيج، بازخوردهاي بهتري براي منطقه بدست آيد.

ارسال نظرات