خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله شیراز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه محمد رسول الله شیراز گفت: انتظارات مردم در دهه پنجم انقلاب، کار و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی است.
کد خبر: ۹۱۰۷۰۸۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام حاجیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله شیراز در سومین روز از دهه مبارک فجر، در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه هاجر شهر صدرا درسخنانی با اشاره به اینکه چهل سال انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنی ها که از بیگانگان و استکبار جهانی داشته ایم تا اینکه به دوران چهل سالگی این نظام رسیده ایم، گفت: :  بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی علی رغم موفقیت ها و دستاوردهای درخشان فروانی که داریم انتظارات مردم در دهه پنجم انقلاب کار و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی است که قطعا شرایط بهتری خواهد شد.

به گفته وی، مردم همواره به پای انقلاب ایستاده اند و برکت مشارکت و انسجام داخلی که داشته ایم به موفقیت ها رسیده ایم و برای تثبیت این نظام نیازمند همدلی، انسجام و وحدت داخلی بیش از گذشته داریم .

حاجیزاده گفت: انقلاب اسلامی مثل انقلاب های دیگر نبود که بعداز مدتی دچار اضمحلال شود یا با کودتا به پایان برسد و این طور نبوده که استقلال و آزادی برگرفته از شعار انقلاب به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: پیشرفت های بعداز انقلاب در کشورما بسیار قابل ملاحظه است و شاید شما دانش آموزان باور نکنید که قبل از انقلاب پزشک نداشتیم و امروز در این استان ما به قطب پزشکی تبدیل شده ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول الله شیراز گفت: به برکت انقلاب طی سالهای گذشته توطئه های خطرناک داعش در سوریه و عراق برچیده شد و کشورهای مخالف دولت بشار اسد که می گفتند بشار اسد باید برود امروز برای تشکیل سفارتخانه در سوریه سبقت گرقته اند.

وی شرایط اقتصادی کنونی را نتیجه عملکرد نامناسب داخلی دانست تصریح کرد: این شرایط به تحریم ها برنمی گردد و مردم آن را به پای کم کاری ها می گذارند که حاصل آن نارضایتی بدنبال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها