معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

دستاورد های انقلاب صرفا عدد و رقم نیست بلکه معنوی نیز است

مسعود رمرودی با اعلام اینکه تعداد 500 طرح محرومیت زدایی در استان زنجان آغاز شده و تا بهمن سال 98 این طرح ها عملیاتی می شود عنوان کرد:40 هزار طرح محرومیت زدایی زودبازده نیز در کشور اجراء می شود.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۵۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در حاشیه نمایشگاه شکوه چهل سالگی انقلاب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با تاکید براینکه سپاه پاسداران در کنار دیگر ادارات و سازمانها نقش بسزایی در دستاورد های انقلاب اسلامی ایفادکرده است ،اظهارداشت: اقدامات مهم سپاه در این نمایشگاه به دید عموم مردم قرار گرفته است.

مسعود رمرودی با بیان اینکه سپاه و بسیج مولود انقلاب اسلامی هستند،تصریح کرد:در راستای حفظ انقلاب اسلامی سپاه و بسیج اقدامات خود را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج از دل مردم رشد یافته است ،خاطرنشان کرد:امنیت محله و شهرها یکی از وظایف آنها است که به خوبی ایفای نقش نموده است.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه به برکت وجود سپاه و بسیج ،مردم امنیت را احساس نمودند،عنوان کرد:این سازمان برای حل مشکلات مردم از جان مایه گذاشته است و در این این راستا گام هایی استوار نهاده است.

سرهنگ رمرودی با اشاره به اینکه پس ازجنگ هشت ساله دفاع مقدس در امر محرومیت زدایی اقدامات مثمر ثمری صورت گرفته است ،خاطر نشان کرد:قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران در حال معرفی و پیشرفت روستاهای محروم و آبادی این روستاها در کشور است .

وی خدمت رسانی به مردم را یک کار جهادی عنوان کرد و افزود:در کنار اقدامات عمرانی در عرصه سازندگی، سپاه از فعالیت های فرهنگی هم غافل نمانده است و در این راستا برنامه های متنوعی در نقاط مرزی انجام شده است.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد:اکنون شاهد شکست آمریکا در ابعاد مختلف هستیم؛ آمریکا تمام تلاش خود را می‌کند و به هر طریقی در مقابله با جمهوری اسلامی ایران با بهانه‌های مختلف مخالفت می‌کند.

رمرودی افزود:با بیان اینکه کشورهای استعمارگر با اصل دین و پایبندی مردم به اعتقادات دینی‌شان مشکل دارند و منشا مخالفت‌ها دین است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه پاسداران تنها پاسداری از دستاورد های انقلاب نیست،تصریح کرد: حرکت رو به جلو و کسب دستاوردهای بیشتر است.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه  اقدامات فرهنگی و سازندگی سپاه موجب شده است تا دشمن به این نتیجه برسد که مانع اصلی عملیاتی شدن توطئه هایشان اقداماتی است که نیروهای سپاه و بسج پیش برده،ابراز داشت: دشمن در تلاش است تا به این مولود انقلاب هجمه آورد.

وی تصریح کرد:یکی از  اقدامات معاونت فرهنگی انجام پژوهش هایی در موضوعات آسیب های اجتماعی در سطح استان است که براساس این تحقیات برنامه ریزی برای کاهش آسیب ها از جمله اعتیاد، طلاق و سبک زندگی اسلامی که متاسفانه تحت تاثیر زندگی غربی قرار گرفته است انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیش از 12 هزار برنامه فرهنگی توسط رده های بسیج در طول سال اجرا می کند ،خاطر نشان کرد:دستاورد های انقلاب صرفا عدد و رقم نیست بلکه معنوی نیز است.

ارسال نظرات