مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با «بسیج»:
گودرزی با بیان اینکه تفکربسیجی؛بهترین الگو برای جوانان ایرانی برای مبارزه با استکبار است، گفت:حضور مقتدارانه سپاه و بسیج باعث ناکامی دشمن در ایران و منطقه شده است.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۱۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

داوود گودرزی مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشار به اینکه جوانان ایرانی تفکر بسیجی را بعنوان الگوی استکبار ستیزی برای مقابله با نفوذ سیاسی و نظامی دشمنان در جهان ترویج داده اند، گفت:ت بعیت محض مردم ایران اسلامی از ولی فقیه موجب یاس و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و ایجاد همبستگی و همدلی عمیق بین مسئولان و مردم شده است.

 

وی ادامه داد: حضور موفق و مقتدرانه سپاه پاسداران و بسیجیان مدافع حرم توطئه ها و تهدیدهای آمریکا، اسرائیل و عربستان و گروهک های تکفیری را در نطفه خنثی کرده و این حضور مقتدرانه باعث ناکامی دشمن در ایران و منطقه شده است.

 

گودرزی در پایان با اشاره به اینکه بسیج، اقیانوسی بی انتها در برابر استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: به فرموده رهبری اگر بسیج و سپاه نبودند و مدافعان حرم در مقابل تروریست های داعش و تکفیری نمی ایستادند اکنون باید در داخل مرزهای کشور با دشمن درگیر جنگ می شدیم.

ارسال نظرات