مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در گفت‌وگو با «بسیج»:
آذرنوش گفت: در سال‌های گذشته، تعدادی از چهره‌های مطرح اروپایی حاضر نشدند با ورزشکاران اسرائیلی مصاف کنند و یا بعضا برای نشان دادن اعتراض خود با آن‌ها دست نمی‌دادند؛بنابراین این موضوع تنها مختص به ما نیست.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۲۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

داود آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در گفت و گو با سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدام برخی از ورزشکاران ایرانی و خارجی در مسابقات بین المللی برای مسابقه ندادن با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی گفت: در سال‌های گذشته، تعدادی از چهره‌های مطرح اروپایی حاضر نشدند با ورزشکاران اسرائیلی مصاف کنند و یا بعضا برای نشان دادن اعتراض خود با آن‌ها دست نمی‌دادند و رفتار مناسبی با آن‌ها نداشتند و بنابراین این موضوع تنها مختص به ما نیست.

وی ادامه داد: ما با آمریکا نیز مشکلات سیاسی زیادی داریم اما با آن‌ها مسابقه می‌دهیم و مراودات ورزشی داریم چون آمریکا را به عنوان یک دولت و کشور قبول داریم اما درباره اسرائیل معتقدیم آن‌ها دولت نیستند و قبل از مبارزه با آن‌ها باید این موضوع را برای خودمان هضم کنیم که آیا پذیرفته‌ایم که اسرائیل یک دولت یا کشور است که با آن‌ها مبارزه کنیم؟ ما حتی با اسرائیل دفتر حافظ منافع هم نداریم بنابراین نمی‌توانیم هیچ گاه آن‌ها را به عنوان یک کشور به صورت رسمی قبول کنیم.

ارسال نظرات