سردار احمدی:

باید یادواره‌ها به قرارگاه فرهنگی تبیین فرمایشات، ولی فقیه تبدیل شود

فرمانده سابق سپاه خراسان رضوی در یادواره شهدای روستای قلعه سرخ تربت‌جام تأکید کرد: امنیت حفظ رژیم غاصب صهیونیستی دیگر برقرار نیست و یادواره شهدا باید به قرارگاه فرهنگی تبیین فرمایش‌های، ولی فقیه و محافلی برای معرفت افزایی و پاسداری از گوهر بی‌بدیل انقلاب اسلامی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۰۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار احمدی با تجلیل از مقام شامخ شهدا به‌ویژه سرداران شریفی، قنبری و ۱۵ شهید روستای قلعه سرخ شهرستان تربت‌جام و یاد و خاطره امام راحل گفت: امام خمینی (ره) یک فقیه تربیت‌یافته در مکتب ائمه طاهرین و تنها شخصیت مبارزی است که اسلام را دوباره تجدید و احیا کرد.

وی با تبیین شاخصه‌های شخصیتی امام علی (ع) در سیره و منش امام امت گفت: امام عظیم الشان با قیام و انقلابش به ایران و ایرانی و اسلام هویت دوباره دادند، اما متأسفانه برخی‌ها سنگ امام راحل به سینه می‌زنند، اما مغایر روش و منش ایشان عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیاز جامعه امروزی استمرار سیره شهدا در زندگی است و غفلت و فراموشی آن موجب تباهی جمعی، گروهی و فردی می‌شود بنابراین یادواره شهدا باید به محافلی برای معرفت افزایی و پاسداری از گوهر بی‌بدیل انقلاب اسلامی تبدیل شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نیازمندی‌های دنیای اسلام، نیاز‌های جمهوری اسلامی ایران را والاتر دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران میدان‌دار و علمدار این حرکت عظیم اسلامی و مردمی است و در رأس این نیازمندی‌ها حفظ و استمرار انقلاب و حرکت‌های جهاد گونه است.

احمدی با اشاره به اعتراف شکست برخی مقامات آمریکایی در به هم خوردن نقشه خاورمیانه جدید تصریح کرد: این نقشه با درایت مقام معظم رهبری حفظه الله نقش بر آب شد و کشور‌هایی مانند سوریه، عراق، یمن، لبنان، فلسطین و... دیگر آمریکایی نیستند.

وی تأکید کرد: تفکر حاکم بر جبهه‌های مقاومت اسلامی بر خواسته از ندای اسلام‌خواهی، آزادگی، ظلم‌ستیزی و مظلوم یاری است و همان‌طور که آمریکایی‌ها نتوانستند حکومت شاهنشاهی را حتی با آوردن ژنرال هایزر حفظ کنند، امروز هم امنیت پیش‌فرض مسئولان آمریکایی در حفظ رژیم غاصب صهیونیستی دیگر برقرار نیست.

وی منحصر بودن برپایی یادواره شهدا به تصویر آرایی و تزئین کوچه و محله‌ها را خطا دانست و ابراز داشت: هرچند که همه زمینه‌های تبلیغی، هنری و فرهنگی لازم است، اما انقلاب اسلامی به برکت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان استمرار دارد و باید یادواره‌ها به قرارگاه فرهنگی تبیین فرمایش‌های گهربار امام راحل و، ولی امر مسلمین به‌عنوان ولایت‌فقیه و امامان جامعه اسلامی تبدیل شود.

فرمانده اسبق سپاه خراسان رضوی و استان قم با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها در طول این ۴۰ سال نگذاشتند یک آب خوش از گلوی مردم ایران فرو برود یادآور شد:، اما به لطف خداوند و برکت خون‌های پاک شهیدان عالی‌مقام این خطه و مدافعان مظلوم حرم اهل‌بیت (ع)، خط درگیری ما با آمریکایی‌ها دو هزار کیلومتر داخل منطقه منافع آنان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها