فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) گفت: انقلاب اسلامی برخلاف تمام انقلابهای دیگر جهان که نتوانستند چهل سالگی خود را ببینند، به چهل سالگی رسید ضمن اینکه با تمامی جنگ ها، تحریم ها مقابله کرد.
کد خبر: ۹۱۰۷۳۷۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  سرهنگ دوم پاسدار علی کوه خیل در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج اظهار کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی، حماسه‌ای بزرگ را خلق کرد، انقلابی که برخلاف تمام انقلابهای دیگر جهان که نتوانستند چهل سالگی خود را ببینند، به چهل سالگی رسید ضمن اینکه همه اصول و ارزشهای خود را حفظ کرده و ذره‌ای از آرمانهای خود عقب‌نشینی نکرد که این خود دستاورد بزرگی است.

انقلاب اسلامی با تمامی جنگ ها، تحریم ها به چهل سالگی رسید

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی اسلامی بوده و پیرو راه حضرت سید الاشهدا (ع) هستیم افزود : درجنگ به احدی باج ندادیم و شعار که نه شرق را می خواهیم و نه غرب را و فقط جمهوری اسلامی ثابت کردیم ، جای شکرگزاری به درگاه خداوند منان است که با عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با تلاشهای بی بدیل تمامی شهدا ، امام شهدا ، مقام معظم رهبری، نخبگان، بزرگان و مردم زحمت کش برخلاف میل شیاطین جهانی و با همه کارشکنی ها انقلاب سالامی توانسته است همچنان با صلابت به مسیر خود ادامه دهد.

وی افزود: در سیاست داخلی احترام به رای مردم اولویت اول ماست،  تمام ارکان قدرت در این مملکت توسط آرای مردم انتخاب می شوند، در سیاست خارجی هم حفظ استقلال و تمامیت ارضی جزء اولویت هاست، برای همین است که انقلاب عزیز ما الگویی برای تمام مردم آزادی خواه و حق طلب است.

سرهنگ کوه خیل تصریح کرد :  ما در طول این چهل سال ثابت کردیم که اگر در هر زمینه ای متکی به توان داخلی و جوانان خود باشیم موفق خواهیم بود ، از جمله فرماندهی جنگ توسط جوانان، صنعت موشکی و نظامی، صنایع فضایی، نانو تکنولوژی، هسته ای، پزشکی و غیره که متاسفانه در زمینه اقتصادی و صنعتی این اتکای به جوانان و توان داخلی به طور باید و شاید انجام نشده است و برای همین است که اکنون شاهد فشار معیشتی بر مردم هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه (ع) در پایان خاطر نشان کرد: باید این را بدانیم تنها راه فایق آمدن بر این مشکلات تکیه بر توان داخلی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است.

ارسال نظرات