خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:

22 بهمن بار دیگر پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان خواهیم داد

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: مردم بار دیگر در 22بهمن پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۰۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: خادمان واقعی مردم هیچگاه در انتظار دستور برای خدمت رسانی نمی مانند بلکه وقتی جان مردم در خطر است، رسالت نیروهای انقلابی ایجاب می کند که در تمامی عرصه ها و به ویژه مناطق محروم به سرعت وارد عمل شوند.

وی افزود: در سیلاب شهر رُفیِّع، سپاه استان به دستور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) به سرعت وارد میدان شد و با تمامی نیروها و تجهیزات خود برای خدمت رسانی به کمک مردم شتافت.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) معنی واقعی انقلاب را در کنار مردم و برای مردم بودن دانست و گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی بر این باور بودند که ایران اسلامی جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب را نخواهد دید، اما به کوری دشمنان جشن باشکوه این پیروزی تاریخی برگزار شد و بازهم دشمن در اهداف خود ناکام ماند.

وی ادامه داد:زمانی ایران اسلامی کمترین تجهیزات نظامی و دفاعی را در اختیار داشت اما هیچ کشوری نتوانست آسیبی به آن وارد کند اما اکنون ایران به پشتوانه موشک های نقطه زن و دوربرد و همچنین موشک های هویزه و خرمشهر از نظر قدرت دفاعی یکی از کشوهای مطرح منطقه است.

سرهنگ حاجتی گفت: ایران اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار است چرا که انقلاب ما مردمی است و به پشتوانه ملت شریف خود بار دیگر پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان خواهیم داد.

وی ادامه داد: اگر مردم انقلاب اسلامی را نمی خواستند بی شک این انقلاب سرپای خود نمی ایستاد اما هرساله در روز 22 بهمن شاهد حضور یکپارچه ملت شریف ایران و به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار خوزستان هستیم که با مشت های گره کرده پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای دشمن می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار