خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:

راهیان ‌نور پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است

فرمانده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: نسل جوان کشور باید بداند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده اند و راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۶۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ‌‌‌‌سرگرد محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان  در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش  آموزی اظهار داشت‌‌‌‌‌‌‌‌: همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 78 نفر از دانش آموزان شهرستان  درمیان به مدت 5روز در قالب دو دستگاه اتوبوس به  مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند .

وی با بیان اینکه این دانش آموزان در ارتباط با بخش عملی درس آمادگی دفاعی به اردوی راهیان نور اعزام شده اند گفت: تجدید خاطرات حماسه‌ رزمندگان اسلام، آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس، تجدید میثاق آنان با شهدا و فراگیری فرهنگ شهادت توسط دانش آموزان از اهداف این اردوهاست.


فرمانده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان بیان کرد: نسل جوان کشور باید بداند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در چه محل هایی و با چه وضعی با دشمن متجاوز برخورد کرده اند و راهیان ‌نور مبنای حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی میان نسل جوان است.

وی ادامه داد : راهیان نور فرصتی برای نشان دادن جلوه های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هرکس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.

فاطمی نسب یادآور شد: این اردو به منظور انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان با حماسه و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس،آشنایی با  آرمانهای امام خمینی (ره)، ارزشهای انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و شهدای عزیز کشورمان انجام می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار