دیدار اعضای بسیج مهندسین عمران خوزستان با خانواده شهداء انقلاب

به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از اعضای بسیج مهندسین عمران ومعماری استان خوزستان از خانواده شهیدان فرجوانی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۰۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش سرویس  سازمان بسیج مهندسین عمران  و معماری خبرگزاری بسیج ازخوزستان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و جشن دهه فجر ، دیدار از خانواده شهیدان فرجوانی برگزار شد.

در این دیدار مدیر و مسئولین شورا و بسیجیان عضو سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان حضوری فعال داشتند.

مادر شهیدان فرجوانی ضمن خوش آمد گویی به مهمانان خود که سنت حسنه دیدار از خانواده شهید را تکلیفی مقدس می دانند و تشکر کردند از بابت زنده نگه داشتن یاد شهدا ،به تمامی حاضرین دهه مبارک فجر را تبریک گفتند و با بیانی شیوا از دستاوردهای انقلاب سخنانی برای جمع حاضر بیان فرومدند و در این دیدار به مهندسین بسیجی که در واقع جزو رویشهای انقلاب هستند خاطر نشان کردند تنها راه برون رفت از تمامی مشکلاتی که به طرق های مختلف از طریق دشمنان داخی و خارجی گاها پیش روی انقلاب می آید همان وحدت کلمه ، ایثار و زنده نگاه داشتن آرمانهای اصیل و والای انقلاب است که تمام این اهداف فقط در پیروی از ولایت مطلقه فقیه به ثمر خواهد رسید. و فرمودند هر کجا باهم بودیم و بی چمداشت شرق و غرب به خود متکی بودیم دستاوردهای خیره کننده نصیب انقلاب عزیزمان شد.در این دیدار  صمیمی نماز جماعت در حسینه شهدای فرجوانی اقامه گردید.

در پایان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از طرف سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان تقدیم مادر شهیدان والا مقام فرجوانی گشت .

 

ارسال نظرات