همزمان با ایام الله دهه فجر، تیم بسیج جامعه پزشکی پایگاه سیدالشهدا علیه السلام فارسان به یکصد نفر از بیماران روستای دره بید هیرگان خدمت رسانی کرد.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۰۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن چهلمین فجر انقلاب پایگاه سیدالشهدا شبکه بهداشت حوزه ادارات سپاه ناحیه فارسان یک تیم پزشکی و درمانی را در خصوص انجام معاینات عمومی بهداشت و درمانی و آموزش سلامت  به یکی از مناطق محروم فارسان اعزام کرد.

پایگاه سیدالشهداء شبکه بهداشت که در انجام این اقدام خداپسندانه پیش قدم شده بود با اعزام تعدادی از پزشکان و متخصصان در امر بهداشت و درمان بیماری های واگیر دار  به این منطقه محروم توانست نزدیک به 100 نفر از اهالی این منطقه محروم را معاینه و تحت نظر قرار دهد، علاوه بر این داروهای رایگان بین نیازمندان و بیماران توزیع شد.

فرمانده حوزه ادارات شهرستان فارسان در این خصوص عنوان کرد: انقلاب ما انقلاب مستضعفان و محرومان بود و اگر قرار است این انقلاب خدمت گزار باشد و خدمت رسانی کند، همین مردم محروم و مستضعف که پیشگام انقلاب بوده اند و برای این انقلاب زحمت کشیدند و خون دادند مستحق ترین افراد هستند.

آقای امیریان در ادامه عنوان کرد: از نظر دینی هم یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است .

وی گفت: از دیدگاه مکتب حیات بخش اهل بیت علیهم السلام، خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد و یک دین باور حقیقی در تمام صحنه های زندگی با الهام از رهبران آسمانی خویش می کوشد تا باری را از دوش دیگران بردارد، همانطور که پیامبر رحمت نیز می فرمایند: هر مسلمانی که به گروهی از مسلمانان خدمت کند خداوند متعال به تعداد آنان، خدمتگزارانی را در بهشت به او عطا خواهد کرد .

 

ارسال نظرات