خبرهای داغ:
پایگاه امداد و نجات جاده اي سه راهی دانسفهان با حضور زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مسئولین استان و شهرستان بوئین زهرا افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۲۶
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر، پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی دانسفهان از توابع شهرستان بوئین زهرا روز یکشنبه با حضور زاهدی استاندار قزوین ، فرماندار و بخشدار اين شهرستان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان بوئین زهرا افتتاح شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم افتتاح این پایگاه گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری سه راهی دانسفهان در زمینی به مساحت 2450 مترمربع و زیربنای 460 مترمربع در دو طبقه و با 15 میلیارد ریال اعتبار در مدت زمان 28 ماه با مشارکت بخش خیری ساخته شده است.
دکتر حسن آصفی افزود: احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی دانسفهان تا مرحله پایان اسکلت و سقف توسط خیرین، آقایان حمدالله فصیحی و روح الله قموشی ساخته شده است.
وی ادامه داد: ساخت این پایگاه از سال 95 با اعتبارات ریاست جمهوری آغاز شده و در ادامه با کمک اعتبارات ملی مرکز و استان تکمیل شده است.
آصفی تصریح کرد: خدمات این پایگاهها به صورت شبانه روزی است و با هدف خدمات رسانی به مسافران حوادث و سوانح جاده ای ساخته شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان اظهار داشت: در این ایام ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده اي محمدیه در شهرستان البرز ، پايگاه امداد و نجات جاده اي آبیک در بخش مركزي این شهرستان و همچنین مرکز ارتوپدی فنی و توانبخشی این جمعیت با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کل کشور و دیگر مسئولان افتتاح می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها