فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با «بسیج»:
سردار سلیمانی گفت: حضور کاروان های راهیان نور با حضور اقشار مختلف مردم در سرزمین های نور، به منظور آشنایی این زائران با دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس صورت می گیرد .
کد خبر: ۹۱۰۷۵۶۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار داد، اظهار داشت: در طول 40 سال گذشته، دشمنان انقلاب اسلامی تلاش گسترده ای انجام دادند تا مانع از حرکت قطار انقلاب اسلامی شوند اما همچنان حرکت این انقلاب مردمی ادامه دارد و توطئه های مستکبران هم نتوانست، مانع از پیشروی آن شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای راهیان نور باید مستند شوند تا نسل آینده بتواند از گنجینه دفاع مقدس بهره های بیشتری را ببرد، ادامه داد: حضور کاروان های راهیان نور با حضور اقشار مختلف مردم در سرزمین های نور، به منظور آشنایی این زائران با دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس صورت می گیرد .

سردار سلیمانی افزود: در دوران جنگ نرم دشمن به سر می بریم و آنان در تلاش هستند تا ذهن جوانان ما را با فرهنگ خود درگیر نمایند و در این شرایط، ترویج فرهنگ ایثار می تواند جوانان امروزی را نسبت به این هجمه ها، بیمه نماید.

ارسال نظرات