خبرهای داغ:
رییس اداره امنیت انتظامی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح :

هم‌افزایی بین نیروهای مسلح، جهادی و مردمی، موجب شکست دشمن شد

سردار عراقی گفت:نقش نیروهای مسلح در استان قزوین از روز اول مشخص بود و هم افزایی خاصی بین همه نیروهای مسلح و جهادی و مردمی وجود داشت. این نقش همیشه و در تمام مراحل دفاع مقدس و امروز در سوریه و منطقه برجسته بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۷۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار عبداله عراقی رییس اداره امنیت انتظامی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم نقش رزمندگان استان قزوین در مناطق غرب و شمالغرب کشور بیان کرد: نقش رزمندگان و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی گفت:از همان ابتدا که کردستان اشغال شد نیروهای مسلح و مردمی و جهادی استان در مناطق غرب نقش افرینی کرده و گمنام و بدون ادعا جانفشانی کردند که نتیجه این مقاومت، تقدیم سه هزار شهید و شهدای شاخص استان به انقلاب است.
رییس اداره امنیت انتظامی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد:نقش نیروهای مسلح در استان از روز اول مشخص بود و هم افزایی خاصی بین همه نیروهای مسلح و جهادی و مردمی وجود داشت. این نقش همیشه و در تمام مراحل دفاع مقدس و امروز در سوریه و منطقه برجسته بوده است.
سردار عراقی افزود:در سوریه با توجه به ورود مقتدرانه نیروهای اسلام، فرزندان ما به اندازه هشت سال دفاع مقدس تجربه کسب کردند و می توان با قدرت این را به دنیا گفت که تا اخرین قطره خون پای سخنان مقام معظم رهبری ایستاده ایم.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها