رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت : در دی‌ماه امسال برای ارتقای امنیت اجتماعی ۲۰ طرح در استان سمنان به اجرا درآمد.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۸۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ محمد اسماعیل حداد دباغی رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه در دی‌ماه امسال برای ارتقای امنیت اجتماعی ۲۰ طرح در استان سمنان به اجرا درآمد، گفت: این طرح‌ها طی ۴۲ مرحله انجام شد که بر اساس آن اقدامات پلیس طی ۴۲ مرحله در سطح کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و یگان‌های امدادی صورت گرفت.
وی بابیان اینکه طی دی‌ماه امسال ۲۶ قبضه سلاح سرد و ۹ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف‌شده است، ابراز داشت: در مدت مذکور با همکاری نیروی انتظامی تعدادی فشنگ، یک هزار و ۵۲۴ عدد قرص ترامادول، بیش از ۹۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی و ۱۱ لیتر متادون شناسایی شد.
حداد دباغی تصریح کرد: پیشگیری از انواع سرقت‌ها، پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم خیز، تشدید مبارزه با مواد مخدر، تأمین نظم و امنیت مدارس و مقابله با قاچاق کالا و ارز از جمله طرح‌هایی بود که توسط نیروی انتظامی استان سمنان انجام شد.
وی گفت : کشف بالغ‌بر ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۲۰۰ راس احشام غیرمجاز، ۲۵ تن چوب قاچاق، دو هزار و ۳۰۰ دستگاه باطری و شارژر گوشی تلفن همراه قاچاق نیز از دیگر کشفیات یگان‌های زیر مجموعه پلیس پیشگیری استان سمنان به شمار می‌رود.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه عبور و مرور خودروها و جلوگیری از رفتارهای پرخطر نیز از جمله موارد تحت نظر پلیس استان سمنان است، اضافه کرد: علاوه بر کشفیات ذکرشده در اجرای این طرح ۲۲۷ دستگاه خودرو و ۵۱۰ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.
وی با اشاره به اینکه طی مدت مذکور ۵۸۴ اخلالگر نظم و امنیت جامعه دستگیر شدند، افزود: طی دی‌ماه امسال ۵۶۵ فقره پرونده در همین راستا تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها