مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد مشهد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد مشهد، رسیدن به خودکفایی در عرصه‌های مختلف و اتکا به توان داخلی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۰۷۵۸۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  حجت الاسلام میرزایی در جلسه فصلی و توجیهی رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه مقداد مشهد که در سالن جلسات مجموعه نمایندگی مقداد مشهد برگزار شد در سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر و آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران به دستاورد‌های انقلاب اشاره  کرد و گفت: با بررسی دستاورد‌های انقلاب اسلامی بعد از سقوط رژیم پهلوی به این نتیجه میرسیم که هرکجا مسئولین و مردم، روحیه انقلابی و جهادی داشتند همراه با موفقیت بوده است.

وی ادامه داد: از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایجاد روحیه و اعتماد به نفس در اتکای به خود و نیروی داخلی و خودکفایی است که در همه عرصه‌ها نمود و بروز داشته، اما متأسفانه در صنعت خودروسازی از آن استفاده نشده و نقطه ضعف مئسولین و دست اندرکاران این صنعت است.

حجت الاسلام میرزایی افزود: مردم مؤمن و انقلابی ما با رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پیروی از تعالیم اسلام و قرآن همواره پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه بودند و برخلاف پیشینیان حتی یک وجب از سرزمین و وطنشان را تسلیم دشمن نکردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها