امام جمعه اسبق نیشابور با اشاره به نقش و جایگاه اصناف و بازاریان در کشور گفت: بازاریان اگر تصمیم بگیرند می‌توانند یک حکومت را ساقط کنند.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۰۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل مقری‌موذن در همایش بزرگ اصناف نیشابور که به همت اتاق اصناف، اتحادیه‌های تحت پوشش و حوزه بسیج اصناف در هیئت شاهزاده قاسم صبح امروز برگزار شد؛  اظهار داشت: امانت الهی در دست شماست و گران فروشی باعث کم شدن اختیارات مردم جامعه می‌شود.

امام جمعه اسبق نیشابور با اشاره به نقش و جایگاه اصناف و بازاریان در کشور تصریح کرد: بازاریان اگر تصمیم بگیرند می‌توانند یک حکومت را ساقط کنند.

وی با اشاره به لغت ذکر به معنی دل مشغولی بیان داشت: وقتی قرآن کریم به پیامبر (ص) تذکر می‌دهد که تو یتیم بودی کجا بودی و الان کجا هستی و این قدرت در اختیار توست معلوم می‌شود فراموشی یکی از خطرات بزرگ است که ما را تهدید می‌کند.

مقری اظهار داشت: قرارداد‌هایی که سال ۵۷ باخدا بستیم را فراموش نکنیم. ما الان در یک نقطه قدرتمند هستیم.

وی ادامه داد: هر روز توطئه می‌کنند تا مسیر را عوض کنیم؛ دشمن صد‌ها بی راهه بوجود می‌آورد تا شاید در یکی از این بیراهه‌ها مسیر را عوض کنیم.

امام جمعه اسبق نیشابور با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: یک راه بیشتر نداریم و این راه تا فتح قله ادامه دارد.

وی افزود: ما با نظام استکبار در افتادیم و همه ما مسئولیت داریم یا او باید مثل ما بشود و یا ما مثل او بشویم که خدا چنین امری را دستور نداده است.

وی تاکید کرد: برخی از مشکلات ما طبیعی است  و یک بخش دیگر از مشکلات ما به بی تعصبی نسبت به این انقلاب  مربوط می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها