فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: یکی از ثمرات کار‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی و برطرف نمودن مشکلات مردم در روستا‌ها و مناطق محروم استان اردبیل ایجاد انگیزه زندگی و مهاجرت مردم به روستا‌ها است.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۲۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
حل مشکلات روستا‌ها سبب ایجاد انگیزه زندگی و مهاجرت مردم به روستا‌ها است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده صبح امروز در جلسه تعامل قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل که با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استان انجام شد، اظهارداشت: با اشاره به اجرای عملیات محرومیت زدایی در ۸۰ روستای سطح استان بیان داشت: ۱۸ روستا از دهستان صلوات بخش مرادلوی شهرستان مشگین شهر، ۱۹ روستا از دهستان برندق بخش خورش رستم جنوبی شهرستان خلخال و ۴۳ روستا از دهستان موران بخش اجارود شرقی شهرستان گرمی و در مجموع ۸۰ روستا مورد هدف این قرارگاه می‌باشد.

وی ادامه داد: اقدامات مختلف فرهنگی، اقتصادی و عمرانی در ۵ محور عملیاتی شامل محور‌های اقتصادی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، سلامت و عمران به صورت پایلوت آغاز شده و درحال انجام است.

بابازاده بیان کرد: یکی از ثمرات کار‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی و برطرف نمودن مشکلات مردم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستا‌ها و مناطق محروم استان اردبیل سبب ایجاد انگیزه زندگی و مهاجرت مردم به روستا‌ها شده است.
حل مشکلات روستا‌ها سبب ایجاد انگیزه زندگی و مهاجرت مردم به روستا‌ها است
 
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل داد: اقدامات دولت و سپاه برای رفع محرومیت زدایی و ایجاد اشغال و اقتصاد در روستا‌ها و مناطق محروم و تلاش‌های بی شائبه و شبانه روزی برای کارآمدی نظام بسیار حاثز اهمیت است و این اقدامات برکات بزرگی را به ملت هدیه می‌دهد.

وی گفت: اگر امروز بسیجیان دریادل در روستا‌ها با مشکلات بزرگ و متعدد برای آبادانی و عمران تلاش می‌کنند همه برای پیشرفت و تعالی و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار بابازده با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما در جامعه و به ویژه مناطق محروم رسیدگی به مشکلات مردم و شنیدن درد مردم در مناطق دور افتاده است، افزود: مسئولان باید دست در دست هم داده و در کنار هم برای پیشرفت و آبادانی مناطق محروم استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید با هماهنگی‌های هرچه بیشتر در امر مشکلات روستائیان قدم برداریم، افزود: اگر خدمت رسانی ما در مناطق محروم به نحو مطلوب پیش نرود فردا شرمنده مردم در مناطق محروم و روستائیان خواهیم شد لذا باید در کنار این مردم رفت و حرف‌ها و مشکلات آنان را شنید و برطرف کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: ۴۸ روستا تاکنون از خدمات محرومیت زدایی در استان برخوردار شده اند.

سردار بابازاده تصریح کرد: تاکنون بیش از ده‌ها طرح عمرانی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مناطق محروم روستایی استان اردبیل انجام شده است که همت بیشتر مسئولان استان را می‌طلبد تا در آینده نزدیک شاهد افزایش این طرح‌های عمرانی در مناطق محروم باشیم.

وی بیان کرد: امروز سپاه و بسیج در کنار مردم، برای مردم و خدمت به مردم است و برای اینکه بتوانیم بیش از پیش در خدمت مردم باشیم نیازمند همکاری و همرای تمام نهاد‌های استان در مناطق محروم هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فعالیت‌های فرهنگی، بهداشت و سلامت، مشاوره، پیشرفت و آبادانی در قالب طرح‌های عمرانی، خانه محروم، غسال خانه، خانه عالم؛ منبع‌های آب، لوله کشی آب در درب منزل‌های روستایی و ده‌ها برنامه‌های دیگر تاکنون در مناطق محروم استان اردبیل انجام شده است.
ارسال نظرات