خبرهای داغ:
امیر دربندی:

امام راحل تجسم انقلاب ما است/ شهید حججی‌ها حافظان انقلابند

رئیس کمیته تخصصی ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: امروز انقلاب ما جوانانی نظیر شهید حججی تربیت کرده است که به واقع آبروی نظامند.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۶۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیجج در قزوین، امیر دربندی رئیس کمیته تخصصی ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نشست بصیرتی ویژه ایام الله دهه فجر که شب گذشته(یکشنبه شب) در مسجد حجتی شهرستان تاکستان برگزار شده بود اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، انقلاب اسلامی بدون نامه امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، به همین علت هر زمان که از انقلاب یاد می کنیم باید یاد و خاطره امام راحل را نیز گرامی بداریم.
وی ادامه داد: یکی از برکات انقلاب پیوند مردم و ارتش بود که در ادامه راه انقلاب بسیار با برکت اتفافقات خوبی را در دامن انقلاب اسلامی رقم زد.
امیر سربندی افزود: وجود امام در کشور ما و رهبری ایشان، محبتی که در دل مردم در مورد ایشان وجود داشت یکی دیگر از شگفتی های انقلاب محسوب می شود. روزی که امام وارد میهن شدند جمعیتی به طول 33 کیلومتر به استقبال ایشان آمدند و روزی هم که امام خمینی (ره) رحلت کردند در وداع با ایشان سیل جمعیت 55 کیلومتری سرازیر شد که در کل جهان بی سابقه است.
این مسوول خاطر نشان کرد: انقلاب ما یک لطف الهی است و همواره می بینیم در زمینه هایی که کسی باور ندارد پیشرفت می کنیم، این هم یک عنایت ویژه از جانب پروردگار باری تعالی می باشد.
رئیس کمیته تخصصی ستاد مرکزی راهیان نور کشور ادامه داد: اگر در تاریخ دنیا مطالعه کنیم در می یابیم که تا کنون هیچ انقلابی نتوانسته است 40 سالگی خود را ببیند در حالی که در اوج افتخار، سربلندی و شکوه قرار دارد، با این حال جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب ارزشمند توانسته است تمام معادلات تحلیلگران را بر هم بزند و از هر قائله ای مستثنی باشد.
امیر دربندی یادآور شد: فکر حمله نظامی به ایران امروز به ذهن هیچ یک از دشمنان ما خطور نمی کند، این در حالی است که پهلوی یک سرسپرده همه جانبه به آمریکا بود و وقتی از ایران فرار کرد آمریکا اجازه ورود پهلوی به کشورش را نداد و خود شاه گفت که در این سالها مثل یک عروسک خیمه شب بازی در دستان آنان بوده است و امروز پذیرای او نیستند.
وی اضافه کرد: این رفتار را مقایسه کنبد با رفتار امام راحل ما، زمانی که هنوز ارکان انقلابی شکل نگرفته اند و فرستادگان دولت آمریکا و کارتر به حضور ایشان می آید و درخواست ملاقات می کنند و امام درخواست ملاقات آنان را نمی پذیرد و اجازه ی ملاقات نمی دهد.


انقلاب ما بارها آمریکا را تحقیر کرده است


رئیس کمیته تخصصی ستاد مرکزی راهیان نور در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: انقلاب ما بارها و بارها دولت استکباری امریکا را تحقیر کرده است نمونه نزدیک آن را می توان دستگیری تکاوران آمریکایی به دست جوانان انقلابی دانست در حالی که دستان خود را به روی سر گذاشته بودند و از ترس می لرزیدند. امروز انقلاب ما جوانانی نظیر شهید حججی تربیت کرده است که به واقع آبروی نظامند.
این کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه گفت: جوان امروز ما شهید حججی است که جان خود را در سخت ترین شرایط فدا می کند و در برابر دشمن حتی خم به ابرو نمی آورد! همین جوان برای نسل آینده ما تاریخ ساز می شود، به صورتی که تشییع پیکر او به عنوان یک اتفاق عظیم در تاریخ می شود و قتی با تشییع پیکر امام و شهید صیاد شیرازی مقایسه می شود.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار