استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اردبیل، گفت: سپاه ثابت کرده که در سخت‌ترین وضعیت و با کم‌ترین هزینه نیز می‌توان اقدامات بزرگی در کشور انجام داد.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۸۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

سپاه ثابت کرده که در سخت‌ترین شرایط اقدامات بزرگی می‌توان انجام داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اقدامات مناسب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان اردبیل، اظهار کرد: هدف این قرارگاه در راستای تثبیت نظام و انقلاب و خشنود کردن مردم است.

وی افزود: برنامه‌هایی که فرمانده محترم سپاه استان در مورد اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان بیان نمودند نشان داد که در سخت‌ترین وضعیت و با کم‌ترین هزینه نیز می‌توان اقدامات بزرگی در کشور انجام داد.

استاندار اردبیل به بحث تعلیم و تربیت نیز اشاره کرد و گفت: در جلسه‌های مختلف دغدغه‌های حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در استان بیان شده که باید اقدامات شایسته و مناسبی در این حوزه در مدارس استان انجام شود.

وی به لزوم آسیب شناسی در عرصه‌های مختلف آموزشی و پرورشی در مدارس استان تاکید کرد و بیان داشت: اگر به وضعیت آموزش و پرورش رسیدگی شود قطعا بسیاری از مشکلات در جامعه رفع خواهد شد.

بهنام‌جو با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و گفت: اگر سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف به خصوص در عرصه اقتصادی وارد کار شوند قطعا رشد و شکوفایی استان را به‌دنبال خواهد داشت.

وی رسیدگی به بحث اشتغال را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: تعداد بیکاران استان در سال 95 حدود 65هزار نفر بود که در دو سال اخیر این تعداد افزایش یافته و این مساله تبعات بسیاری برای استان دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رفع مشکلات حاشیه شهر اردبیل تصریح کرد: در جهت رفع موانع و مشکلات استان با همدلی و وحدت می‌توان اقدامات بزرگی در عرصه‌های مختلف انجام داد.

ارسال نظرات