خبرنگار جبهه مقاومت گفت : محور مقاومت که از ابتدای انقلاب شکل گرفت در حال حاضر در قوی ترین حالت خود است وگرد این محوراز اقصا نقاط دنیا همه ولایت مدارزیر یک پرچم در برابر همه صهیونیست های عالم ایستاده اند .
کد خبر: ۹۱۰۷۶۹۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، "حسن شمشادی" یکشنبه شب در اولین همایش پژواک جبهه مقاومت میبد در چهلمین سال پیروزی انقلاب افزود : با ورق زدن همه چهل سال انقلاب ، ورق ورق آن حرف برای سخن گفتن دارد اما هشت ساله دفاع مقدس نمود ظاهری و علمی بیشتری داشت اگرچه روز به روز آن پژواک مقاومت است.
وی گفت : هشت ساله دوم انقلاب که حدود یک ماه دیگرزمان آن کامل می شود که بدون شک این هشت ساله عملا گام دیگر و مهم و چهره ای استراتژیک از آنچه است که امشب جشن بالندگی محور مقاومت را می گیریم.
خبرنگار جبهه مقاومت تصریح کرد :هشت ساله دوم انقلاب با سخن گفتن از نبرد در شام و جنگ در سوریه و در کشوری که یک هزار و چهارصد کیلومتر از ما دوراست اما برگ زرینی در محور مقاومت است.
خبرنگار جبهه مقاومت در ادامه گفت : وقتی جنگ سوریه شروع شد همه گفتند انقلاب سوریه و آنقدر هجمه ها زیاد بود که همه باور کردند مردم سوریه انقلاب کرده اند.
وی افزود : مشاهدات عینی با بمباران تبلیغاتی تفاوت داشت ، تبلیغات به قدری زیاد بود که همه نخبگان ، سیاسیون ، رجال ، سخنوران وتحصیلکرده هاو تاثیر گذارندگان هجمه ها باور کرده بودند.
شمشادی در ادامه گفت : مثله کردن ها و سربریدن در سوریه شروع و حامیان تروریست خود را نشان دادند و نقاب ها برداشته شد والان که 95 ماه از شروع بحران در سوریه گذشته و نظام سوریه در راس مقاومت با تمام مشکلاتی که داشته است ایستاده است.
وی یادآور شد : گفته می شود سوریه به ما چه ، ما مشکلات خود را داریم اما هرکس در این نظام وظیفه ای دارد و حتی بعضی بیشتر از وظیفه شان کار انجام می دهند.
خبرنگار جبهه مقاومت درادامه از لحظات بودن در دمشق و روزهای سخت آن گفت و افزود: چهره های مقاومت چون حاج حسین همدانی در آن روزها در دمشق بودند با وجودی که به آنها پیام دادند حانتان را بردارید و در روید اما آنها به فرموده رهبر خود ماندند و مقاومت کردند.
وی افزود : آنها ایسادند تا حرم بایستد ، افتادند تا حرم بماند، سر دادند و مثله شدند وبه این صورت مدافعان حرم که عموما بومی و مقیم در سوریه بودند شکل گرفت و به مرور جمعیت بیشتری به آنها پیوست.
شمشادی خاطرنشان کرد: دشمنان با دو قطبی سازی کاذب و بیان مشکلات کشور اهداف خود را دنبال می کنند ، اما ملت ایران و جوانان بصیر و آگاه آن به فرمان رهبر خویش و توصیه امیرالمومنین که فرموده جنگی که درداخل مرزهای یک مملکت انجام شود مایع نابودی آن ملت می شود ، گوش سپردند و با ولایت مداری ایستادگی کردند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات