سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سیستان و بلوچستان:
سازمان بسیج مهندسین همزمان با فرارسیدن اسام الله دهه فجر بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۰۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خبرگزاری  بسیج از زاهدان، سازمان بسیج مهندسین همزمان با فرارسیدن اسام الله دهه فجر بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: خورشید طلیعه چهل و یکمین فجر پیروزی در آسمان ایران اسلامی در حالی نور افشانی می کند که چهل سال از رشادت های مردمی که در نفی استبداد طاغوت و استقرار نظام اسلامی از بذل جان خویش درغ نورزیده اند می گذرد.

همچنین این بیانیه می گوید: انقلاب تبلور عینی باور های درونی انسان هاست و مردم مستضعف و محروم همان طوری که امام راحل فرمودند همیشه ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلابند. اگر اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی نظیر ملت ایران اسلامی نبود نه در جنگ تحمیلی به پیروزی میرسیدیم و نه انقلاب اسلامی به چهل سالگی می رسید.

در پایان این بیانیه آمده است که مهندسین بسیجی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه (سلام الله علیها) فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مردم ایران و همه آزادگان جهان تبریک عرض نموده و از عموم ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل عظیم الشان (رحمت الله علیه) و شهدای گرانقدر و پیمانی دوباره رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و نمایش عظم و غرور ایرانیان به جهان دعوت به عمل می اورد.

ارسال نظرات