خبرهای داغ:
همزمان باایام الله دهه فجر،خواهرملازینال فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) به همراه جمعی ازبسیجیان باخانواده شهیدعین اله خیاطی وجانبازحبیب الله برزگرعزتی دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۱۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین؛صبح امروز(دوشنبه) خواهرملازینل فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س)قزوین به همراه جمعی ازبسیجیان باخانواده شهیدعین اله خیاطی وجانبازحبیب اله برزگرعزتی دیدار کردند و از صبروشکیبایی خانواده های معظم شهداوجانبازان که برای آحادمختلف مردم یک الگوودرس بزرگ است تقدیر نمودند.
ملازینل در این دیدار تصریح کرد: جانبازان و شهداء در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کردند و رسالت امروز ما هم در تدوام خون مطهر شهدا دفاع ازآرمان های نظام اسلامی و رهبری است.
وی ادامه داد: امنیت وآرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع ازمیهن واسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان وهستی خود که همان جان شیرینشان بود را درطبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س)بیان کرد: حضور در جمع خانواده شهدا و جانبازان توفیقی است که نصیب بسیجیان این حوزه شده است و دیدار و جویای حال خانواده شهدا شدن را وظیفه خود میدانیم چون این خانواده ها بودند که اقتدار و عزت را به کشور ما بخشیدند و استقلال امروزمان را وامدار خون های مطهروپاک کسانی هستیم که درمقابل دشمن تادندان مسلح ایستادندواجازه تعدی حتی به یک وجب ازخاک میهن رابه دشمن ندادند،اگرامروز درچهل سالگی انقلاب اسلامی قرارداریم به یمن جانفشانی شهیدان وجانبازان است.
گفتنی ست شهیدعین اله خیاطی درعملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها